GTG Bergen Oktober 2010

Vel, tror ikke de 2 flaskene med vin du og jeg satte til livs på Banco Rotto er skyld i hodepinen din ;)

Få opp bildene dine da!

Nei, men det var de som gjorde at fest med diverse shotting virket som en knall avslutning på dagen og en bra oppvarming til mattelesing i dag..... ;)

Bildene mine ja.. Tror det ble 10 bilder.. De fleste av reversoen på hånden min.
Må forresten få takke for lånet av TTen under middagen! :p
 
Her var det mye godsaker;)

Men jeg ser ikke en eneste PAM:eek:

Nå må du gi deg, sånt nonsens har vi ikke tid til her på vestlandet! ;)

Desuten var jayeff sin (som han skal selge til en annen på GTG) desverre på service... :p


Hadde vikelig lyst til å prøve en pam... :(
 
Vel, her kommer GTG slik det ble observert fra mitt kameras ståsted.

Jeg hadde tenkt å få tatt noen skikkelige bilder av unboxingen til jayeff, men den klokkek@te siddisen hadde jo fingrene sine langt ned i boksen før jeg fikk summet meg, så resultatet ble ikke så bra...

Legg merke til motion bluren på unboxing bildene...

IMG_5741.jpg


IMG_5742.jpg


IMG_5743.jpg


Omtrent i dette øyeblikk fattet jeg interesse for master compressoren som ble diskutert på andre enden av bordet. Glemte derfor hele kameraet helt til en Reverso Grande GMT fant veien til håndleddet mitt.

IMG_5746.jpg


IMG_5744.jpg


Sukk... Jeg tror jeg er forelsket i den klokken...

Neste gang jeg husket på kameraet mitt var når jeg satt med to snowflakes i hånden samtidig. Kom til å tenke på at det ikke er noe som skjer ofte..

IMG_5748.jpg


Fargen på den til høyre står perfekt til jeans...
Etter dette fant Reversoen veien tilbake til hånden min..

IMG_5749.jpg


IMG_5750.jpg


Sukk..... Den er svart på andre siden.... Jeg elsker den... :D

Så, jayeff, bildene mine var vel omtrent som jeg forutså.... ;)

Må forresten sies at Railmasteren er et uvanlig stykke. Der er nemlig co-axial escapementen byttet med en mer ordinær escapement. :cool:
 
Neste gang jeg husket på kameraet mitt var når jeg satt med to snowflakes i hånden samtidig. Kom til å tenke på at det ikke er noe som skjer ofte..

IMG_5748.jpg

Ooooo :D Hvem er det som eier de nydelige snowflakene? :D
 
Selvsagt endte jeg opp med å ikke kunne gå......Andre gang det er GTG i Bergen siden jeg ble medlem her, andre gang jeg ikke kunne......!
 
Jeg ser forøvrig at dere var på Egon her også, akkurat som i Stavanger.
Ble vel endel rare blikk fra andre gjester, tenker jeg!?
 
BTW!

Jeg forlanger noen flere shot av den Offshoren i titan! Er det et tidssonen-medlem som er i besittelse av denne, uten å poste så mye som et wristshot:confused::confused:
 
Her var det mye lekkert ja.:D
Blir nesten litt motivert til å handle mer når jeg ser sånt.;)