GTG 11.03.2012

Delvis off topic, men bare delvis... Minute var så elskverdig å gi bort et par klokkeholdere i går under gtg, en grei liten sak når man skal ta bilder... Da jeg er hjemme med sykt barn i dag, ble det tid til å prøve seg litt... Litt av et vær vi har i dag...

P3121930.jpg

P3121925.jpg

P3121929.jpg

Ser ut som en utrolig hyggelig GTG dette. Masse flotte klokker! Personen som serverte må vel ha begynt å lure litt når dere la frem et lass med klokker på bordet. :)

Hvilken klokke hadde herremannen :)?

En eldre Conquest i gull.
Og så hadde han en vakker kone;)

Den eldre herren satt med ansiktet vendt mot oss gjennom hele middagen og da han og fruen skulle forlate åstedet slentret han bortom bordet vårt og spurte:
"Er det noe av dere gutter som kan si meg hvor meget klokken er?"

Hvorpå vi repliserte omtrent som følger:
Æææ, hmmm, nææ, njaa, tjoo - er det noen som har en mobil her....?

Takk til dere fem som tok dere tid til å bli med i går kveld. Det ble en meget vellykket aften med god mat, god vin og hyggelig selskap. Jeg har aldri sett så mange stirre så mye over bordene på en restaurant noen gang. De kopte, rett og slett.

En eldre Conquest i gull.
Og så hadde han en vakker kone;)

Den eldre herren satt med ansiktet vendt mot oss gjennom hele middagen og da han og fruen skulle forlate åstedet slentret han bortom bordet vårt og spurte:
"Er det noe av dere gutter som kan si meg hvor meget klokken er?"

Hvorpå vi repliserte omtrent som følger:
Æææ, hmmm, nææ, njaa, tjoo - er det noen som har en mobil her....?

Takk til dere fem som tok dere tid til å bli med i går kveld. Det ble en meget vellykket aften med god mat, god vin og hyggelig selskap. Jeg har aldri sett så mange stirre så mye over bordene på en restaurant noen gang. De kopte, rett og slett.

Jeg så flere som stoppet opp og tittet over skuldrene våre og lurte på hva som skjedde...

Servitisen lurte på om vi var med i en klubb.. Hun fikk i svar av det var en klokke klubb.. Av beste sort ;)

Minutemann det var veldig hyggelig og møte deg/dere (som var tilstede) på en GTG. Det var veldig mye spenende ur og utrolig hyggelig selskap..

Det må gjentas...

Greg: Var veldig morsom på slutten når han kom tilbake fra toalett besøket og spurte servitisen om noen av oss hadde tafset i klokken boxen hans ;)

Dette så jo ekstremt hyggelig ut! Noen sjanse for å få til en GTG i Oslo i uken etter påske? Er i traktene da og hadde jo vært hyggelig å pakke klokkene med på tur ;)

Dette så jo ekstremt hyggelig ut! Noen sjanse for å få til en GTG i Oslo i uken etter påske? Er i traktene da og hadde jo vært hyggelig å pakke klokkene med på tur ;)

+1
Gi gjerne beskjed om det blir en GTG i Osloområdet i nærmeste fremtid. Jeg er yberklar!
Veldig mange fine bilder Mathfjeld!

+1 på det alle sagt om GTG etter påske.
Fruen har termin med neste mann 16. april - så greit å få klått litt på noen ur før det :)

+1

Jeg blir med, mulig jeg får Multifunction Timegrapher i posten til da... Leste her inne at flere var interesert i og få sett på en på en GTG..

:D:D:D

Etter et lite tips fra prippa om å bruke en serviet for å mye opp blitzen ble bildene veldig mye bedre.

Jeg er nok neppe med en på ny GTG med det første, men ser veldig gjerne bilder :)

Etter et lite tips fra prippa om å bruke en serviet for å mye opp blitzen ble bildene veldig mye bedre.

Jeg er nok neppe med en på ny GTG med det første, men ser veldig gjerne bilder :)

Antar at det er en liten skriveleif her, og at du mener: myke opp?

Et alternativ til serviett, er matpapir :)

Antar at det er en liten skriveleif her, og at du mener: myke opp?

Et alternativ til serviett, er matpapir :)

Mon tro om ikke litt sånn scotch tape vil funke også i et nødstilfelle. Poenget er vel i all hovedsak bare å få diffusjonen på plass?

Morsomt å se bilder hvor de sammenligner effekten av diffusor osv...