Klokkespotting

Spottet en Panerai 024 og en Breitling modell "KJEMPE STOR MED CHRONO" på vei hjem fra trening i dag. Paneraien satt som et skudd på den bitte litte kineseren som bar den :)
Får plutseleg bilder i hode fra tidligere linker til en eller annen kinesisk Panerai-GTG her på forumet med rar mat, kinesere og masse Panerai's :)

Spotta to (!) karer med Panerai Submersible på treningssenteret i går (Elixia Coloseum). Ingen forbindelse mellom de to karene, så helt klart ingen mini paneristi-gtg :)

Om det er støtene skal jeg naturligvis ta hensyn til det, men xxxxser med Panerai er at morsomt fenomen så å nevne at det var en xxxxeser som bar klokken synes jeg på ingen måte kan være upassende.

Det støter ikke meg, men kanskje er det andre - med den eller den etnisiteten -som ville føle seg støtt, og det synes jeg vil være uheldig. Derfor mener jeg snakk om etnisitet ikke har noe her å gjøre generelt sett.

For øvrig:
cheers.gif

Synes ikke det er upassende, er jo en tydelig humor som ligger bak, og jeg synes ikke den er støtende mot det kinesiske folk. Er akkurat like støtende som å kødde med at alle i norge ser ut som bleike lik. Samtidig er jeg enig i at man ikke skal tøye strikken for langt når det kommer til humor, men synes dette er godt innenfor akseptabel grense.

Jeg skal ikke sette meg til doms over folk, men ville bare oppfordre til at vi helst unngår den type tema, da slike ting gjerne eskalerer, gjerne med glimt i øyet hos de som skriver, men så misoppfattes dette i ettertid osv.

Mine 2 cent.

:)

Snodig posering, men han er vel gjerne på vei til å klø seg bak øret eller noe sånt. Bildet er hentet fra Dagbladet på nett. Noen som har formening om klokken?

480x_13197743.jpg

Det støter ikke meg, men kanskje er det andre - med den eller den etnisiteten -som ville føle seg støtt, og det synes jeg vil være uheldig. Derfor mener jeg snakk om etnisitet ikke har noe her å gjøre generelt sett.

For øvrig:
cheers.gif

Vi snakker vel strengt tatt ikke så mye om etnisitet som vi snakker om nasjonalitet her ?

Om vi har kommet til et punkt hvor nasjonalitet plutselig har blitt støtende gir jeg opp dessverre.

Jeg ser hvor du vil, men ...

Edit;
Det overnevnte gav mer mening i hodet mitt, men uansett - en kineser må tåle at man kaller ham en kineser. Etnisitet eller nasjonalitet okke som.