GTG Ålesund - 4 juli

Godt å høre, Timekeeper! :)

Jeg har ikke fått svar av deg på pm'en jeg sendte. Har du fått den?

Pokker, dere er et par uker for tidlig ute. Skal på vår sedvanlige lange sommerferie til svigers da, og en gtg hadde vært perfekt. Jaja, får ta det igjen. Ps, prøv å få med @KarlFr - om ikke alle klokkene gikk da han kjøpte seg ny bil.

Redigert av en moderator:
Dama skal på hyttetur i helgen og jeg har en kompis ute på godøya eller hva det heter. Mye saud der hvertfall.
Hvilke fly tar du Timekeeper? Mulig jeg kaster meg på et fly på torsdag og jeg har skikkelig flaks med jobbmengdene den dagen. Hvor lang tid bruker man fra flyplassen og til sentrum med buss?

Pokker, dere er et par uker for tidlig ute. Skal på vår sedvanlige lange sommerferie til svigers da, og en gtg hadde vært perfekt. Jaja, får ta det igjen. Ps, prøv å få med @KarlFr - om ikke alle klokkene gikk da han kjøpte seg ny bil.

Kjedelig at det ikke passer, @sjuli_123. Ser at KarlFr ikke har vært innlogget siden mars, så det er vell heller lite sannsynlig at han oppdager denne tråden før torsdag. Men takk for tips! :)

Dama skal på hyttetur i helgen og jeg har en kompis ute på godøya eller hva det heter. Mye saud der hvertfall.
Hvilke fly tar du Timekeeper? Mulig jeg kaster meg på et fly på torsdag og jeg har skikkelig flaks med jobbmengdene den dagen. Hvor lang tid bruker man fra flyplassen og til sentrum med buss?

Det hadde vært kjempeflott om du tok turen, @Entropy! :) Hehe, Godøya er korrekt ja.

Det tar 15 minutter med bil, så jeg vil tippe rundt 20-25 minutt med buss. Jeg skulle gjerne plukket deg opp på flyplassen, men jeg jobber til 18:00 denne dagen..

Det hadde vært topp @Entropy
Tror flybussen tar en drøy halvtimes tid. Håper du får det til - vi må tydeligvis hjelpe til litt rundt i distriktene om det skal bli noe av disse GTG-ene.

Kanskje vi skulle samlet noen av oss stamgjestene på Champaneriet og legge ut på en omfattende road-trip. Tønsberg - Grimstad - Kristiansand - Stavanger - Bergen - og derfra med Hurtigruta nordover det ganske land. Innlandsfylkene får vi ta som et lite nachschpiel. Vi får gjort mye på et par ukers tid. Det blir som et slags korstog med innlagte vekkelsesmøter (gtg) i den norske periferien.

Tror dere fankern ikke at jeg fikk problemer med bakbremsene på pølsevogna. Stål mot stål så det holdt. Normalt ikke noe problem uten bakbremser på en MC, men med integralbremser kan man ikke unngå at bakbremsene aktiveres i noen grad. Klosser og skiver må byttes. Deler er ikke på lager og ventetiden på verkstedet er bortimot to måneder. Ålesundturen henger i en tynn tråd. Jeg fortalte verksmesteren at dette ikke var et spørsmål om liv og død, men noe langt viktigere - og i ettermiddag ble pølsevogna plassert på løftebordet og det siste jeg så var at verkstmesteren fikk på seg kjeledressen og kastet seg over jobben.

Ålesund, here we come!

Edit: Ser at Entropy har fått et bedre og mer presist svar allerede

@Entropy
Her må du gjøre en ekstraordinær innsats og representere Østlandet solo.

Det har kommet opp noe helt spesielt i tilknytning til jobben, og jeg må dessverre kansellere turen. Jeg har sendt en PM til Marius med nærmere forklaring - uten at det gjør saken noe bedre, og jeg er oppriktig svært lei meg for at jeg ikke får reist i morgen. Sykkelen ble ferdig i ettermiddag og bagen er pakket med klokker og det hele.

Håper at Ålesunderne fortsatt gjennomfører og at de i god TS-ånd utbringer en skål for oss som ikke kom ...

Har svart på pm nå, @Minuteman.

Virkelig synd at du ikke kan komme:( @Entropy, du er hjertens velkommen! Og solo blir du ikke. Timekeeper kommer jo:D

Jepp, jeg vil si det er 50-50 sjanse nå. Fikk Mail fra revisor idag om at han trenger noen dokumenter i morgen, så må stresse litt i morgen med noen signaturer osv i tillegg til et kundemøte.

Edit; ser at 1500 flyet til Norwegian er utsolgt, og kun to plasser ledig på 17 flyet til SAS.

@semmern hvor lang flyvning er det med sessna? Gira på GTG?

To plasser er da rikelig? ;):rolleyes:

Men fra spøk til alvor. 50-50 sjanse er jo bedre enn ingenting! :) Skriv i tråden eller send meg en pm i imorgen når du vet noe sikkert da! Burde ringe utestedet og gi dem et nøyaktig antall deltakere:)

Jepp, jeg vil si det er 50-50 sjanse nå. Fikk Mail fra revisor idag om at han trenger noen dokumenter i morgen, så må stresse litt i morgen med noen signaturer osv i tillegg til et kundemøte.

Edit; ser at 1500 flyet til Norwegian er utsolgt, og kun to plasser ledig på 17 flyet til SAS.

@semmern hvor lang flyvning er det med sessna? Gira på GTG?

I underkant av et par timer..hadde vært fett, men flyet er opptatt i morgen :(

Ok, da blir jeg nødt til å kaste meg dessverre. Ønsker dere uansett En tropisk (entropysk) stemning !

Dere plikter å fotografere og publisere mest mulig;)