Grand Seiko-tråden

La ut en generell WTB på Grand Seiko - og fikk 1 svar.. Flaks at det var akkurat den modellen jeg kanskje hadde mest lyst på :)

0360807E-2248-420E-BDF9-EC2BCA43A820.jpeg

Etter å ha brukt disse GS quartz klokkene en stund må jeg si at Submariner nesten føles for stor. Tror ikke jeg har sagt det før:rolleyes: Har litt lyst å prøve SBGX261/263 også.
Takk for en hyggelig handel!

Jeg trives utrolig godt med GS Quartz i forhold til kassehøyde og vekt, merker at SLGA007 med SD er mye mer "topptung" på armen. Jeg prøvde en SBGX263 på armen hos urmakeren her i Drammen, og så det kan nok fort bli en 261 på meg etter hvert (kommer til å være rask om det dukker opp en på brukten) - da jeg allerede har en GS med Champagne-skive.

Har jo gått med Rolex DJ36 de siste årene, så jeg vil nok kunne trives bra med en 37mm.

• Liker
Reaksjoner: speedieThomas og OBJ
Takk for en hyggelig handel!

Jeg trives utrolig godt med GS Quartz i forhold til kassehøyde og vekt, merker at SLGA007 med SD er mye mer "topptung" på armen. Jeg prøvde en SBGX263 på armen hos urmakeren her i Drammen, og så det kan nok fort bli en 261 på meg etter hvert (kommer til å være rask om det dukker opp en på brukten) - da jeg allerede har en GS med Champagne-skive.

Har jo gått med Rolex DJ36 de siste årene, så jeg vil nok kunne trives bra med en 37mm.

Du kommer til å digge den!

1646241497559.png

Nubuk på "Skyflake". Fungerer det, men liker alligator bedre, selv om reimen er veldig komfortabel allerede helt fra starten.

Alligator er litt stivt helt i starten men former seg etter håndleddet etter noen dager - og når den gjør det, så er det som å ha en 100% formtilpasset alligatorreim da den "stivner" iht. håndleddets form. Derfor er også deployant clasp / butterfly clasp en vinner på en alligatorreim. :)

_1230264-2-1.jpg

P1010477-c.png

Redigert: