Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

@sjuli_123 og jeg gjennomførte nok en handel til terningkast 6!
En sann gg dette :)
Men ønsker spesielt og takke @TomB som for anledningen var ikledd rollen som tsarens kurér over den farefulle landet Gudbrandsdalen!
Tom leverte, og gjennomførte oppdraget på en sikker og tillitsfull måte;)
Er bare på Ts og spesielt SP at man høster nok tillit for og sende en klokke til over en 1/4mill med en ‘vilt’ fremmed, til en annen ‘vilt’ fremmed!
 
Redigert:
Stort tack till @Bjolsen för både en smidig f2f-handel, men även för tips och råd både inför och efter köpet. Kan bara rekommenderas på det varmaste :)
 
@sjuli_123 og jeg gjennomførte nok en handel til terningkast 6!
En sann gg dette :)
Men ønsker spesielt og takke @TomB som for anledningen var ikledd rollen som tsarens kurér over den farefulle landet Gudbrandsdalen!
Tom leverte, og gjennomførte oppdraget på en sikker og tillitsfull måte;)
Er bare på Ts og spesielt SP at man høster nok tillit for og sende en klokke til over en 1/4mill med en ‘vilt’ fremmed, til en annen ‘vilt’ fremmed!

Takk i like måte, @Phenix og @TomB! Dere er begge hel ved, og som det alltid er like hyggelig å gjøre klokkehandler med :):):)
 
  • Liker
Reaksjoner: Hansaeng og TomB
@Yallaboy er definitivt good guy i min bok. Ryddig kar som det er enkelt å kommunisere med! Sendte av gårde en klokke til han for hjelp med modding, og fikk den snarlig tilbake i avtalt stand og til avtalt pris. Ryddig
 
  • Liker
Reaksjoner: Yallaboy
Takk til @Sub for en meget ryddig og fin handel.
Du anbefales på det sterkeste, og jeg gjør gladelig en handel med deg igjen.