Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Tusen takk til @MINUTE_REPEATER for bistand i TSjungelen og hyggelig kontakt. En vaskeekte Good Guy! Dette førte til at jeg fant det jeg søkte. Takker i den forbindelse @KarlFr for trivelig kontakt, meget rask, seriøs og pålitelig handel. Good Guy!
 
Redigert av en moderator:
Tusen takk til @minuterepeater for bistand i TSjungelen og hyggelig kontakt. En vaskeekte Good Guy! Dette førte til at jeg fant det jeg søkte. Takker i den forbindelse @KarlFr for trivelig kontakt, meget rask, seriøs og pålitelig handel. Good Guy!

@Matsmet anbefales 100% ! Rask og ryddigt !
 
Redigert av en moderator:
Har handlet en klokke av @Olando, og uten at det er noen overraskelse så er han absolutt en good guy! Handler gjerne av han igjen:)
 
Redigert av en moderator:
Handlet klokke av @69variant, i tillegg til at klokken var eksemplarisk godt pakket hadde han også lagt med en artig boks samt kortfattet bruksanvisning. God informasjon og oppfølging både før og etter at handel var avtalt, kan anbefales.
 
Redigert av en moderator:
Handlet klokke av @69variant, i tillegg til at klokken var eksemplarisk godt pakket hadde han også lagt med en artig boks samt kortfattet bruksanvisning. God informasjon og oppfølging både før og etter at handel var avtalt, kan anbefales.

Jeg må også takke for en vell gjennomført handel, penger kjapt på konto og god kommunikasjon. @westmouth kan trygt anbefales :)
 
Redigert av en moderator:
Har for annen gang handlet med @Sprocket, og det er alltid en fornøyelse. Fin dialog, og ikke minst kreativ løsning med å maile meg bilde av pakken med sporingsnummer før den ble sendt. Handler gjerne igjen!
 
@Koffen er skikkelig goodguy. Når det største (og eneste) "problemet" er at han pakker ting inn så mange ganger som han gjør, så tar jo unboxingen forever :D

Handler gjerne med deg igjen :)
 
Redigert av en moderator: