Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Har lagt til Hopalong, en åpenbar good guy. Denne gang som mellommann i salg. Hyggelig at kompisen din ble fornøyd :D

Good guys:

Hauk (selger, kjøper, NURK)
J.CAT (selger, NURK)
krille (kjøper, NURK)
braanaas (selger, NURK)
KarlFr (selger)
HenrikTA (selger)
lightningii (selger)
Zaffar82 (kjøper)
Dios (selger)
sjuli_123 (kjøper)
mushkin (kjøper)
Hopalong (kjøper)
 
Etter å ha gjennomført ett meget effektivt kjøp idag anbefaler jeg "lobergen" iom. at han tipset meg om denne selgeren. Forøvrig var selger også meget hyggelig og er absolutt en good guy, men glemte å spørre han om nicket hans her inne. Gi deg til kjenne! :)

Tidligere good guys:
rkjersem
braanas.
 
Trygt å handle med Amund

Jeg gjorde i går et meget hyggelig kjøp av Amund, som foruten å være ryddig, effektiv og service-minded, også var en svært trivelig fyr.

Han kan på alle måter anbefales.
 
Jeg gjorde nettopp en handel med Chalshus, og kan trygt anbefale andre å gjøre det samme. God beskrivelse, hurtig svar og antakelig den best innpakkede klokken jeg noengang har fått tilsendt :) TS-Good guy.

Selgere:

lightningii
JoLu - to ganger
HenrikTA
braanaas - to ganger
sjuli_123
silverfox
stipey
MINUTE REPEATER
Mysil
Håk
Andersen
Ursa Major
C77
KarlFr
Molar
Anders
Chalshus

Kjøpere:

Ursa Major
morant43
mariusj
Ivar
Henrik TA
Krille
Mutriakis
KarlFr
Sube
ragman

Bad guy: Geir Wee, geirwee@gmail.com[/email
 
Tusen takk til John for en veldig trivelig kaffeprat og handel. God stemning samt ryddig og god kommunikasjon hele veien. En trivelig fyr som kan anbefales på det varmeste.
 
oghu = Good Guy

:p

Gjennomførte en ryddig og grei f2f handel med Oghu. Ikke vær redd for å handle med Oghu!

-Christer
 
Kjøpte en Tag Huer Monza Calibre 36 av Timely . Betalte noen lapper i forskudd og resten ved postoppkrav. Smertefri handel med god dialog underveis.
 
Har nettopp hatt en byttehandel med Espenbki, han kan trygt anbefales. :D

Good guys

Salg:
CJ
Hopalong
Ivar
Espenbki

Kjøp:
Rkjersem
Espenbki
 
Solgte en klokke til GrandCarrera i dag. Hyggelig dialog underveis og knirkefri handel. En kar til å stole på, og som i dag fikk seg et flott ur!