Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Jeg kjøpte en klokke av @Wangensten etter en rask, ryddig og hyggelig dialog. Når klokken ankom viste det seg at lenken var for stram, og det var ingen medfølgende ledd. Som kjøper burde jeg selvfølgelig sjekket dette med lenkeledd grundigere, men det gikk litt fort i svingene.
Men uten spørsmål eller diskusjon tok @Wangensten affære, og bestilte nye ledd fra AD for egen regning, slik at jeg får komplett sett! Etter mine begreper må dette være selve definisjonen på en 100% SUPER-GG! Her handler du garantert helt trygt!
 
  • Liker
Reaksjoner: Hansaeng
Hadde en hyggelig handel med @twt2 ! Definitivt en mann å selge til, og med hans kjennskap til klokker hadde jeg gledelig kjøpt av han også!
Takk for handelen, @twt2 !
 
  • Liker
Reaksjoner: twt2
Jeg kjøpte en klokke av @Wangensten etter en rask, ryddig og hyggelig dialog. Når klokken ankom viste det seg at lenken var for stram, og det var ingen medfølgende ledd. Som kjøper burde jeg selvfølgelig sjekket dette med lenkeledd grundigere, men det gikk litt fort i svingene.
Men uten spørsmål eller diskusjon tok @Wangensten affære, og bestilte nye ledd fra AD for egen regning, slik at jeg får komplett sett! Etter mine begreper må dette være selve definisjonen på en 100% SUPER-GG! Her handler du garantert helt trygt!

Takk @lumer Synd jeg ikke catchet at uret manglet noen ledd, men håper IWC får sendt leddene snart.
Så får du nyte uret på gummireim så lenge.

Anbefales å handle med lumer, ryddig kommunikasjon og rask betaling

Å som jeg elsker å handle her på TS!

Oppdatert liste:

Good Guys:

Selger:
Mogens x3
Timebandit x2
Rsvei
MINUTE_REPEATER
Eski
chrgod
EBenz
hman
HCWL
Molar
oeywil
KMK9000
Nessuno79 x2
Thomas84
Toland85
Entropy
anhostma
Guybrush Threepwood
sjuli_123
Ph34r

Kjøper:
Huse x2
markud25
westmouth x5
kvamsky
skog
Braute
Ketil B
Yallaboy
cavallino
boenna_69
genta x2
r_inge
Bstein
andersmp
reim
Odal
Sprite
Gaultier
Loening
Hansaeng
KimS
h2dal
andres
amator
ChrisHarberg
Mysil
Devil
nyvalth
Guybrush Threepwood
Duke
Petersc
AndersDrage
Trofal
scharnke
Alrek-
pferdgarten
Qwestern
Nicklas
lumer
 
  • Liker
Reaksjoner: lumer