Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Takk til deg også Silverfox, det gikk meget knirkefritt.
Silverfox sendte på oppkrav, dette var ikke noe problem da klokken så like pen ut som beskrevet:):)

Jeg har forsømt denne posten, så nå er jeg ikke sikker på om jeg husker alle jeg har handlet med her inne. Om noen er utelatt, send meg en PM.

Alle mine erfaringer, både som kjøper og selger i handel med TS-medlemmer har vært svært positive. Jeg har handlet med

Selgere:

lightningii
JoLu
HenrikTA
braanaas
sjuli_123
silverfox

Kjøpere:
Ursa Major
morant43
mariusj
Ivar

Listen oppdatert med Silverfox.

Bad guys.................and good guys.

Mye hyggelig lesing og mange fine omdømmer, men hva brukes egt. denne listen til?
De aller fleste det handles med her, er jo ganske sikkert good guys ;)

Det jeg ville ha satt pris på, var muligheten for et kjapt oppslag på hvem som hadde opptrådt klandreverdig, vært svikfulle, eller rett og slett vært kjeltringer. :cool:

Å bla gjennom noen-og-tjue sider for å finne fram til evt. bad guys, blir for omstendelig. IMO

Andre meninger :confused:

Mye hyggelig lesing og mange fine omdømmer, men hva brukes egt. denne listen til?
De aller fleste det handles med her, er jo ganske sikkert good guys ;)

Det jeg ville ha satt pris på, var muligheten for et kjapt oppslag på hvem som hadde opptrådt klandreverdig, vært svikfulle, eller rett og slett vært kjeltringer. :cool:

Å bla gjennom noen-og-tjue sider for å finne fram til evt. bad guys, blir for omstendelig. IMO

Andre meninger :confused:

Jeg er helt enig. Denne listen er egentlig helt useless for sitt formål.
Den fungerer nok mer som en klapp på skulderen for "takk for hyggelig handel".

En "Pass deg for luringen"-tråd hadde vært mye bedre...

Helt useless er den ikke. Det finnes nemlig en søkefunksjon for enkelttråder. Helt oppe til høyre i tråden er det et søkefelt hvor det står "Søk tråd". Hvis du så er i ferd med å innlede en handel med f.eks meg, kan du søke på "krille" i det feltet. Da dukker det opp alle ganger jeg har postet eller blitt nevnt i tråden, og du kan se at flere personer jeg har handlet med har uttalt seg.

Synes det er helt på sin plass med denne tråden. Skal man handle noe ekstra dyrt så sier det seg selv at det er greit å sjekke så mange referanser som mulig.

Men tråden kunne kanskje vært splittet i en for snille og en for slemme gutter ? Evt et eget subforum....

Hadde forøvrig nettopp veldig ryddige handler med:
morto
Gossi

Takk for handelen :cool:

Tråden har absolutt sin hensikt, men vel gjerne for å finne good-guys (for det er vel ikke så mange negative omtaler av andre TS-medlemmer her?)

Men skal jeg handle klokke med en TS-er er det veldig bra å ta et kjapt søk i tråden på brukernavnet for å se om denne har gjort hadler før.

Helt useless er den ikke. Det finnes nemlig en søkefunksjon for enkelttråder. Helt oppe til høyre i tråden er det et søkefelt hvor det står "Søk tråd". Hvis du så er i ferd med å innlede en handel med f.eks meg, kan du søke på "krille" i det feltet. Da dukker det opp alle ganger jeg har postet eller blitt nevnt i tråden, og du kan se at flere personer jeg har handlet med har uttalt seg.

Neida, du har nok rett i at tråden har sin plass. Og det kan sikkert være greit og ha muligheten til å se om den man vurderer en handel med har referanser. Poenget mitt er egentlig at jeg har enda tilgode å se en luring bli "outet" her (bortsett fra Kjartan på Finn-fake tråden, da;)), og vi vet jo at også TS-medlemmer har blitt utsatt for noen her I Norge, om ikke på forumet.
Det synes jeg hadde vært langt mer interessant info...