Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Sent, men godt:

Hadde en hyggelig transaksjon med Eazy123 som kjøper for noen uker siden.

GOOD GUY!:p
 
Jeg har hatt en god handel med Bullit, for noen måneder siden. Vil også takke Branaas, for en kjapp og bra handel :)
 
Der var Explorer II-en i hus :)

Takk jayeff for rask, effektiv og hyggelig handel. Og så fin service og hyggelig prat da. Husk å gi meg et hint når du blir lei av Explorer I-en ;)

Frode
 
Takk jayeff for rask, effektiv og hyggelig handel. Og så fin service og hyggelig prat da. Husk å gi meg et hint når du blir lei av Explorer I-en ;)

Frode

I lige måde, Frode :) Alltid greit med handler og klokke-samtaler som går så glatt og greit!

Skal du ha Exploreren får du stille deg i kø :p Du er ikke alene!
 
Dette ble en veldig kjedelig førstepost fra meg, men det får så være.

Har kjøpt noen småting her på forumet den siste måneden, og alt har gått strålende. Ønsker derfor å føre opp Ivar, Joha, Krille og Ursamajor på min good guys liste.

Ha en strålende kveld.
 
Dette ble en veldig kjedelig førstepost fra meg, men det får så være.

Har kjøpt noen småting her på forumet den siste måneden, og alt har gått strålende. Ønsker derfor å føre opp Ivar, Joha, Krille og Ursamajor på min good guys liste.

Ha en strålende kveld.

Du skal få et velkommen allikevel:)

Velkommen til forumet!
 
Gold guys

Hadde forrige uke en bitteliten handel med Jafalch et lite klokkekjøp av Jacmo og et litt større klokkekjøp av Braanaas.

Superhyggelige med beste anbefalninger alle tre.:p



Skulle selvsagt stå good guys i headingen. Sånn går det når man skriver på ipad.
 
Good guy "Sailor"

Lynkjapp handel, varen bedre enn forventet +++, rask levering god kommunikasjon. Anbefales av meg.:D:D:D


Selger Sailor