Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Jeg blir så deprimert av denne tråden, føler at jeg er den ENESTE på hele sonen som ikke handler om dagen.
 
Ivar kan trygt plasseres på listen over Good guys.
Rask og smertefri handel med seriøs kjøper.:p
 
Anbefales ikke å selge til rube. Han "kjøpte" en Sinn av meg, men gikk deretter under jorden. :mad::mad:

Kan legges til at han tidligere ikke har noen poster på TS, så han bytter vel bare nick:(
 
Ønsker å takke joha for en fin førjulshandel i går. Flott klokke, veldig god pris, og et hyggelig F2F-kjøp hvor det også ble tid til en liten klokkeprat. Anbefales!
 
Anbefales ikke å selge til rube. Han "kjøpte" en Sinn av meg, men gikk deretter under jorden. :mad::mad:

Kan legges til at han tidligere ikke har noen poster på TS, så han bytter vel bare nick:(

Dette måtte jo komme en dag, får ta et ord med julenissen så han ikke får flere "gaver" i år. Lykke til, håper det ordner seg.
 
Anbefales ikke å selge til rube. Han "kjøpte" en Sinn av meg, men gikk deretter under jorden. :mad::mad:

Kan legges til at han tidligere ikke har noen poster på TS, så han bytter vel bare nick:(

Vær snill å utdyp? Fikk han klokken uten at du fikk pengene? Eller gjorde dere en avtale som ikke ble fulgt opp? Det siste er kjipt nok i seg selv, det første må vi jo ta langt mer alvorlig og du må evt anmelde.
 
Ønsker å takke joha for en fin førjulshandel i går. Flott klokke, veldig god pris, og et hyggelig F2F-kjøp hvor det også ble tid til en liten klokkeprat. Anbefales!

Takk for en fin handel og hyggelig klokkeprat! HenrikB er en seriøs kjøper som anbefales!

Jeg må innrømme jeg har vært alt for dårlig til å skrive tilbakemeldinger i denne tråden. Hvis noen jeg har handlet med vil ha referanse fra meg her, er det bare å sende en PM!
 
Anbefales ikke å selge til rube. Han "kjøpte" en Sinn av meg, men gikk deretter under jorden. :mad::mad:

Kan legges til at han tidligere ikke har noen poster på TS, så han bytter vel bare nick:(

Forstår at innlegget mitt kan mistolkes.
Han sendte en PM hvor han sa at han ønsket å kjøpe klokken.
Deretter utveklset vi tlf.nr. og avtalte møtested.

Jeg dro inn til Oslo S for overlevering av klokken. Dessverre var NSB en del forsinket denne dagen, så jeg ga beskjed om at jeg ble litt forsinket. Dette passet ikke med kjøper, så vi avtalte å treffes uken etter. Har ikke besvart mine anrop eller svart på sms etter dette.

Jeg tapte heldigvis ingenting på dette (med unntak av et par hundre kronasjer til togbilletter) og et par timer på et stappfullt tog), men dog ganske irriterende!
 
Oppdatering

Good guys

Selgere:
Lightningii
Braute
rsvei
lobergen
Ivar
Infinite
Hopalong

Kjøpere:
Ursa Major
Siggen7
Braute
Helliot
brewerT
rkjersem
Bullit
rsvei
Anders
Mighty Movers

Byttehandler:
Auto
 
Har kjøpt en klokke av Jayeff.
Det var slik enhver handel skal være.
Rask, god og preget av orden og god kommunikasjon.
Med andre ord - anbefales:)

Håvar
 
Takk til min kjære samboer og rousp

Jeg er nå nyforelsket i min samboer etter at en Omega PO landet under juletreet med mitt navn på. Konemor gjennomførte en knirkefri handel bak min rygg med GOOD GUY rousp.

Klokken er eksakt som beskrevet og vi har hatt en hyggelig PO prat i etterkant.

rousp får min positive referanse!

KAB
 
Har kjøpt en klokke av Jayeff.
Det var slik enhver handel skal være.
Rask, god og preget av orden og god kommunikasjon.
Med andre ord - anbefales:)

Håvar

I lige måde :)

Beklager sent innlegg, men 12 dagers ferie uten noe særlig internettilgang satte sine begrensninger...