GMT Master II – trenger kjøpshjelp

Heldigvis får du kjøpt den orginale Pepsien på de fleste matvare butikker enda... ;) :p
 
  • Liker
Reaksjoner: Amund
Og jeg er da ute av kjøpsbildet.:oops:
Kommer ikke på tale den prisen for en enkel, grov sportsklokke i stål.
Skorter ikke på kontanter, .. ...og det skorter ikke på stolthet og integritet heller.

Alle mine venner vil le av meg bak min rygg, hvis jeg går på byen med en Pepsi kjøpt til den pris.
nei ... det er ''over-and-out''
Svært synd, for jeg liker klokka, men vil da for pokker ikke gå rundt og vise hvor stor idiot jeg er.

Tror at nr. 3 eller nr. 4 på min ''ønskeliste'' blir neste mål

Enkelte sa det samme om bolig for 30 år siden også. Og for 20 år siden. Og for ti år siden. Og for fem år siden.
 
Alle mine venner vil le av meg bak min rygg, hvis jeg går på byen med en Pepsi kjøpt til den pris. Svært synd, for jeg liker klokka, men vil da for pokker ikke gå rundt og vise hvor stor idiot jeg er.

Venner eller "venner"? Kjøper man et armbåndsur for egen nytelse - eller andres? Kjøp nå det uret du egentlig vil ha. Det er først da du blir ferdig med dette. Alt annet blir substitutt, som du ser på armenhver dag og tenker på hva du egentlig burde kjøpt. :)
 
Angre?
I dag fikk jeg tilbud på en komplett 16710 Pepsi fra år 2000 til kr. 95k
Vanvittig prisstigning.
Kommer ikke til åkjøpe.. noensinne, og det er en elendig følelse å erkjenne, når du i flere år har sett på Pepsi modellen.

Men, jeg ville følt meg enda mer elendig, ja lurt, hvis jeg hadde kjøpt til denne pris, og blitt minnet om hvor stor idiot jeg er til å betale overpris, hver gang jeg kikker på ''vidunderet''.

Nei, jeg er for stolt eller sta. Jeg lar meg ikke lede inn i pris hypet.
Synd....

@Mr.Erling, fant du frem denne tråden fra arkivet og bumpet den etter 3 år i dvale (strengt tatt 7 år med unntak av én post fra 2016) kun for å nok en gang poengtere hvor himla idiotisk du mener det er å kjøpe klokken du selv har lett etter lenge nå og startet et tosifret antall tråder om?
 
@Mr.Erling, fant du frem denne tråden fra arkivet og bumpet den etter 3 år i dvale (strengt tatt 7 år med unntak av én post fra 2016) kun for å nok en gang poengtere hvor himla idiotisk du mener det er å kjøpe klokken du selv har lett etter lenge nå og startet et tosifret antall tråder om?

Kutt ut.
Liker ikke folk som gnir inn 'salt i såret'. Minner om narsissistiske tendenser.
Du skjønner,.... eller?

Les om deg sjøl her.
https://tara.no/selvutvikling/narsissist-kjennetegn
 
Kutt ut.
Liker ikke folk som gnir inn 'salt i såret'. Minner om narsissistiske tendenser.
Du skjønner,.... eller?

Les om deg sjøl her.
https://tara.no/selvutvikling/narsissist-kjennetegn

Seriøst....?

Det jeg tror @acnorway prøver å hinte frempå er at det kanskje er noen som begynner bli litt lei det som kan fremstå som en evig sutring fordi du ikke har klart å «lure» noen til å selge deg en pepsi til underpris..

Jeg håper selv noen vil selge meg en enebolig (uten behov for oppussing) med utsikt på Oslos bedre vestkant til under 10 MNOK... Men innser at det ikke er realistisk selv om det var mulig for under ti år siden..
 
Redigert:
@Mr.Erling
For noe forbanna tull!!...Du har cash. Du har lyst. Du har lov. Du driter vel i kompisene? Kjøp den jævla klokka du har lyst til og ha det fett! Om du ombestemmer deg så selger du den til samme pris. Den går ikke med i pris - det vet du innerst inne.

Jeg har aldri angret, selv om jeg syntes prisen var kokos den gangen. Har vært på nippet til å selge MANGE ganger når behovet for cash har vært der, men det har aldri skjedd. Kjærligheten til klumpen med stål er for sterk!

Ta rennafart og gå for hjertet her. Fornuftig kan du være på gamlehjemmet når du angrer på livet og skal dø om +|- 5 år.

// KAB
 
@Mr.Erling
For noe forbanna tull!!...Du har cash. Du har lyst. Du har lov. Du driter vel i kompisene? Kjøp den jævla klokka du har lyst til og ha det fett! Om du ombestemmer deg så selger du den til samme pris. Den går ikke med i pris - det vet du innerst inne.

Jeg har aldri angret, selv om jeg syntes prisen var kokos den gangen. Har vært på nippet til å selge MANGE ganger når behovet for cash har vært der, men det har aldri skjedd. Kjærligheten til klumpen med stål er for sterk!

Ta rennafart og gå for hjertet her. Fornuftig kan du være på gamlehjemmet når du angrer på livet og skal dø om +|- 5 år.

// KAB

Takk for inspillet. Liker din friske, ekte ''tone''

Hilsen Erling .. . stabeiset.
 
  • Liker
Reaksjoner: KAB
Pre maxikasse, alubezel med de flotte bright red og klar blå, 16710 fra år 2000 må bli min anbefaling
46257115-18FA-47A6-9635-D0C5D83EB6E2.jpeg
 

Vedlegg

  • 878EF3E0-1ABB-4595-8093-24AF1A239DD4.jpeg
    878EF3E0-1ABB-4595-8093-24AF1A239DD4.jpeg
    121,7 KB · Visninger: 0
Takk for inspillet. Liker din friske, ekte ''tone''

Hilsen Erling .. . stabeiset.

Og hvis vi skal være litt ælige...
Jeg har i mange år tenkt at jeg skulle gjøre opp for tabben jeg gjorde med å selge min GMT-master II med lugholes fra begynnelsen av 2000-tallet. Kravet var at det skulle være samme modell og at den skulle være helt strøken...
Jeg endte opp med å betale nesten 100’, og det var før mva... så da er det bare å finne frem kuleramma...
Det er sikkert helt idiotisk, men så er det herlig befriende å ikke måtte tenke på om det var et godt kjøp eller ei. Og så har jeg vel heller ikke råd til å selge den...:eek:
Men jeg har ikke angret et sekund...
Et idiotisk kjøp av en GMT-master II kan altså anbefales.

Lykke til!

28799A71-508F-4B46-9639-6328EFD7422C.png