Anders, det er en virkelig vakker klokke du har der, riktig størrelse, alt rett!
1963, hakeslepp. Sport Evolution gjør et eller annet med meg hver gang jeg ser den..
@Andsan
Nyyyydelig klokke. Til og med kjerringa nikket såvidt i sofaen her da jeg spurte hva hun mente om den. Og det skjer ikke ofte, for å si det sånn.
Tackar och även tack till Rejm!
Alltid kul om man kan glädja någon!
Anders
En nydelig og fokusert samling du har, 1963. Trangen til en GO lurer konstant i bakhodet, og de bildene gjorde ikke akkurat havelysten noe mindre. Jeg har lagt min elsk på Senator Seventies, uten noengang å ha sett den annet enn på bilder. Har du som GO-kjenner noen formening om den?
En helt fantastisk samling med GO du har, 1963! Veeeldig keen på flere av disse, spesielt de to i edelt metall..
Bare ta kontakt du den dagen du er på kjøper'n så kan det være jeg er på selger'n
Senator Seventies vil etter mitt syn bli et design ikon om noen år.
Det er helt klart en klokke som vokser på armen.
Og som med de fleste GO - det er nesten ingen som skjønner hva du har på armen og det er sånn jeg liker det best.
Det er notert!
Liker veldig godt PanoMatic Reserve XL (som vel er i hvitt gull), PanoMatic Chrono i rosè er lekkert men mener prisen ikke er like lekker![]()
GO blir aldri feil.
Jeg deler gjerne noen bilder fra min boks:
![]()