GOen din er helt rå! Hvilke betraktninger har du gjort deg om den, nå som du har hatt den en viss periode, @Solid Rock?
Tusen takk @Trymulf
Jeg har beundret denne klokken på avstand en stund og det har vært veldig artig å få se den på nært hold.
Tellefunksjonen på klokken er kanskje ikke den som blir brukt mest i hverdagen, men samtidig synes jeg den er noe av det som er fascinerende med denne klokken. Tellefunksjonen fungerer uavhengig av resten av urverket.
På linken under finnes en video som viser hvordan klokken og tellefunksjonen er bygd opp.
http://www.timezone.com/2014/02/08/review-glashutte-original-panomatic-counter-xl-by-kevin-goodman/
Sekundtelleren på tidtagningen er plassert over klokken, sekundviseren osv. Flere vil sikkert mene at den er litt i veien, men dette har ikke plaget meg. Jeg synes faktisk at denne plasseringen er noe av det som gir denne klokken særegenhet og spesielt utrykk.
Jeg liker klokker som tillater deg å beundre urverket. Baksiden her synes jeg er nesten like fin som forsiden og mitt utrente øye får hvertfall inntrykk av at dette urverket ikke er av enkleste sort
Eneste jeg kan sette fingeren på til nå er selve størrelsen på klokken. Den er 44 mm i diameter og ca 16 mm i høyden, synes kanskje at klokken blir litt stor for meg.

Redigert av en moderator: