Glashütte Original

Det er en fantastisk samling med GO, 1963! Og ikke minst utrolig kult at du er så fokusert...:)

WHOW. For en samling GO. Nå tør jeg ikke vise min GO Senator lenger:cry: Si meg, 1963, du som tydeligvis er en ekte GO kjenner. Hva synes du om GO Panoinverse? Har aldri prøvd den på armen, men det frister med en litt "annerledes" klokke.

Fantastisk samling av GO!! Bilden med GO:n och kamera har jag sett förut. Läcker bild!

Anders

WHOW. For en samling GO. Nå tør jeg ikke vise min GO Senator lenger:cry: Si meg, 1963, du som tydeligvis er en ekte GO kjenner. Hva synes du om GO Panoinverse? Har aldri prøvd den på armen, men det frister med en litt "annerledes" klokke.

Det er ingen grunn for at du ikke kan vise din Senator - tvert imot :)

Panoinverse er ikke min greie. Jeg synes den blinker litt mye for min smak.
Men jeg er fasinert av kaliber 66.

Jeg er ingen stor Pano-fan, men akkurat Panoinverse synes jeg gjør hele konseptet verdt alt rotet på skiven ;) Det er ikke akkurat stramt og stilrent, men du verden så kult. Hva er prisen på stålutgaven forresten?

gopitubesb1.jpg

En nydelig og fokusert samling du har, 1963. Trangen til en GO lurer konstant i bakhodet, og de bildene gjorde ikke akkurat havelysten noe mindre. Jeg har lagt min elsk på Senator Seventies, uten noengang å ha sett den annet enn på bilder. Har du som GO-kjenner noen formening om den?