Glashütte Original

ThorBob skrev:
Hei alle sammen, ny kar på forumet her!

Jeg ville bare kommentere GO og Tidemann; jeg har de siste ukene gått og tygget på evt innkjøp av en GO. Det ble mange turer innom Tidemann, og jeg må bare ta av meg hatten for fantastisk proff og god service. Meget tålmodig ble alle interesante GO modellene fremvist og forklart, og etter mye fundering falt valget på en nyyydelig Senator Navigator Chronograph. Så her sitter det en svært fornøyd kunde og titter på et lite tysk mesterverk (kaliber 39, for å være nøyaktig :D ). Med bakgrunn i denne opplevelsen vil jeg varmt anbefale Tidemann! Med tid og stund håper jeg å ha noen bilder å plage dere med!


mvh
Thor

Gratuler med flott ur, Thor.
Jeg er enig med din beskrivelse av Tidemann, hyggelig karer med kjempe entusiasme for GO og fin butikk.
Jeg har selv kjøpt 2 stk GO av Tidemann i år, en PanoMaticReserve XL og en Senator Calender Week

Regner med at nr 3 er på plass inne kort tid

Kos deg med Navigatoren :D

Mvh Jarle
 
1963 skrev:
Gratuler med flott ur, Thor.
Jeg er enig med din beskrivelse av Tidemann, hyggelig karer med kjempe entusiasme for GO og fin butikk.
Jeg har selv kjøpt 2 stk GO av Tidemann i år, en PanoMaticReserve XL og en Senator Calender Week

Regner med at nr 3 er på plass inne kort tid

Kos deg med Navigatoren :D

Mvh Jarle

Bilder? :D
 
Her er Senator Calender Week som sitter på armen i dag

[attachment=1:2a2hmy2e]DSC_0022.jpg[/attachment:2a2hmy2e]

Og her et av Pano (skal legge inn wrist shot senere - uret er til polering hos Tidemann grunnet et lite uhell)

[attachment=0:2a2hmy2e]i_885_PMR_XL_right_side.jpg[/attachment:2a2hmy2e]

Jarle
 
1963 skrev:
Her er Senator Calender Week som sitter på armen i dag

[attachment=1:39uxysm0]DSC_0022.jpg[/attachment:39uxysm0]

Og her et av Pano (skal legge inn wrist shot senere - uret er til polering hos Tidemann grunnet et lite uhell)

[attachment=0:39uxysm0]i_885_PMR_XL_right_side.jpg[/attachment:39uxysm0]

Jarle


Hjertet banker litt ekstra når man ser slike klokker. Har vurdert den Pano'en tidligere :)
 
Flotte ur!!!
Kan bli dyrt for meg å fortsette å lese her, kjøpelysten går i taket her kjenner jeg :D :D
 
Takker for hyggelige komplimenter!

Da er GO nr 3 i boks
Igjen stor takk til Tidemann for god service og stooooooooooooor tålmodighet. Det tok meg litt ekstra tid å beslutte meg denne gangen, men jeg angrer ikke.
Dog blir det nok lang tid til neste kjøp...... :?:

[attachment=1:1f8kccxp]Chrono.jpg[/attachment:1f8kccxp]

[attachment=0:1f8kccxp]chrono2.jpg[/attachment:1f8kccxp]
 
Wow! Gratulerer så mye. Så det var du som endte opp med den. Har vært å kikket på det selv. Et fantastisk ur!
 
Wrist shot av PanoMaticReserve XL

[attachment=2:2apcjbyo]XL1.jpg[/attachment:2apcjbyo]

Og oppdatering av Calendar week og PanoMaticChrono
[attachment=1:2apcjbyo]Calendar1.jpg[/attachment:2apcjbyo]
[attachment=0:2apcjbyo]Chrono1.jpg[/attachment:2apcjbyo]

Ønsker alle en riktig god arbeidsuke ;)
 
Her er trioen sett fra den riktige siden ;)

[attachment=0:yns8w9kl]L9990599_1b_edited-1.jpg[/attachment:yns8w9kl]