Gjett hvilket ur dette er...

Hva er dette da?
rh4Rq.jpg
 
Jeg er imponert over hvor "peil" dere har...eller har dere hatt/har samme klokken fra før ?

Jeg ble litt nysgjerrig på den Poljot Aerowave'en din Sponon. Skjønner det er en russisk klokke, men hvordan er kvaliteten på urverket og hvilke modeller finnes (har googlet litt...) og evt. hvor har du kjøpt din ? Prisen er på samme "nivå" som Fortis omtrent skjønte jeg...?
 
Den er nok dessverre ikke min, men den står på ønskelista! Les her om ClausTs Orient Diver 300m, det er riktignok ikke Orient Star-versjonen, men disse er temmelig like. Dette er en høykvalitets profesjonell dykkerklokke med heliumventil!

Hehe..ok. Trodde i forbifarten at du hadde fått tak i denne.
Den er jo ENORM!
(ref sammenligningen med 14060)
64e25ddc.jpg


Lumen er vel noe av det råeste som finnes
 
Jeg ble litt nysgjerrig på den Poljot Aerowave'en din Sponon. Skjønner det er en russisk klokke, men hvordan er kvaliteten på urverket og hvilke modeller finnes (har googlet litt...) og evt. hvor har du kjøpt din ? Prisen er på samme "nivå" som Fortis omtrent skjønte jeg...?

Poljoten er ikke min. Dette var et ur jeg valgte for å gjøre det litt vanskelig for Dere ;)
Hadde dog ikke vært feil med et russisk ur i samlingen!

Ok, folkens! Hva er dette?

5056586167_d1f07a07ff_z.jpg
 
For å gjøre det litt vanskelig har jeg valgt en tom kasse ;)

3127_3.jpg
 
Ingen treff så langt. Bezel mangler, det er helt riktig. Men skuldrene her er nok litt anderledes enn både SM300 og Daytona ...
 
Glasset er nok ikke helt pressest ned i kassen på dette bildet, så det ser ikke nødvendigvis slik ut når bezelen kommer på ... Lugsene er hele cluet ;)
 
Dette var ikke lett ;)

Jeg vil si at dette nok er en diver, og er veldig i tvil om vi ser kronen demontert med staken stående inni på høyre siden, eller om dette er noe i bakgrunnen.

Er det noe i bakgrunnen så vil jeg si at vi ser lugsa som er klokka 12, og da tipper jeg vi snakker om en Vintage Heuer:

DSCN1765.jpg


Dersom det viser seg at vi ser klokken fra motsatt side, vil det si at klokken mest sannsynlig ikke har crown guards, og jeg blir enda mer lost! hehehe