Gjett hvilket ur dette er...

Medlem
9. aug. 2010
Innlegg
154
Sted
Oslo
Siden det ikke er noen tilsvarende tråd som oppdateres jevnlig, antar jeg at det enten har vært prøvd før uten hell, eller er noe nytt og artig som kanskje kan få litt oppslutning. :confused:
Hvis førstnevnte er tilfellet, får dere ha meg unnskyldt... ;)

Førstemann som gjetter hvilken modell som er avbildet, poster en ny nøtt til glede og/eller forargelse for resten av menigheten.
Mitt bidrag:
5006537154_feb6cf7674_z.jpg
 
Ingen som syntes dette kunne være morsomt? :(
Her er ihvertfall riktig svar:
5006533800_f0fabed799_z.jpg

Sinn 6100 Regulateur
 
:) synes det var en bra tråd...jeg satt og funderte litt igår, men det var desverre litt "vanskelig"...PRØV IGJEN, lover å svare...

her er mitt bidrag...denne er lett:

9c9061e1.jpg
 
Du forventer haugevis av svar midt på natta i løpet av 20 minutter?

Kul klokke forresten :)

hehehe...her må det nok være noe feil med tidsstemplingen på innleggene til Pollux. Førsteinnlegget har i alle fall vært inne en dag eller to (men jeg hadde ikke peiling på hvilken klokke det var, så det ble ikke noe svar på meg)

Nå er det generell laber aktivitet her for tiden, men hadde et bilde liggende som kanskje noen vil forsøke seg på (bare for å se om det er litt liv laga).
Skulle ikke være altfor vanskelig..

[sorry...så ikke at nautilus hadde lagt inn før meg....Fjerner bilde]
 
:) synes det var en bra tråd...jeg satt og funderte litt igår, men det var desverre litt "vanskelig"...PRØV IGJEN, lover å svare...

her er mitt bidrag...denne er lett:

9c9061e1.jpg

At det er en Jaeger LC tok jeg, men så måtte det litt research til...
Wild guess-- Jaeger LeCoultre MC Dualmatic :)
 
Jepp, ragamuffin var først ute...

Satt å kikket på bildet ditt (som du fjernet)...den var ikke lett...hmmmm, legger du den ut igjen så jeg har noe å gjøre på jobb idag ? :)
 
...tenkte på Hamilton, men kjenner de ikke så godt...fant den nå...litt sent ute...

Din tur Frodo..
 
Morsom tråd, fikk øynene opp for Sinn 6100 Regulateur :) Gikk på med en smell , trodde det var en iwc ved på første bildet fra siden

I'd either buy the Sinn as an everyday watch or the IWC as a pampered weekend special.
 
..hadde desverre bare på meg en klokke idag (!) så da håper jeg noen andre tar over stafettpinnen ? ;)
 
..hadde desverre bare på meg en klokke idag (!) så da håper jeg noen andre tar over stafettpinnen ? ;)

Vel siden jeg nå likevel sitter her, og har bilde(r) for hånd legger jeg ut en ny gåte.
Den er nok litt vanskeligere enn den forrige jeg hadde (mitt bilde dette også, for ordens skyld....og en har sett glimt av den på forumet før)

5004072278_7a2ac68a76_z.jpg