18 uker ferie må jo være bra.Hadde vært flott å sagt opp imorgen,siden det snart er ferie. Men står på NAV at en er 18uker uten lønn, om en sier opp selv. det var da fryktelig lenge.
Når jeg oppdaget disse symbolene på korkene til vaskemidlene så forstår jeg at dette ikke skal drikkes av gravide kvinner.
Betyr dette at menn kan drikke dette? Jeg føler ikke helt behovet.
Vis vedlegg 433884
Vis vedlegg 433883
Vis vedlegg 433885
8
Godt å se et fornuftig menneskeDisse ser ut som melkekartonger.
Voksne folk kan lese og fort oppfatte hva innholdet er, men et barn som ikke kan lese, vil forhåpentligvis reagere på bildet i skrukorken og ikke tro på at det er melk, jus eller noe som kan drikkes.
Og faktisk, det er samme sak for utlendingene som ikke kan lese norsk.
De fleste forgiftnings ulykker skjer med småbarn som kan ikke lese eller folk som leser ikke språket. Etter det, blir det med innholdet som er skiftet (som løsemidler i brus- vannflaske).
Og kartongene er ikke sterke nok til å ha en sikkerhetskork som må presses hardt for å åpnes: det begrunner bildet.
Da sier jeg at det er god HMS![]()
München er ikke så langt unna Garmisch-Partenkirchen, og da er det jo naturlig at ferielektyren blir Stille dager i Mixing Part av Erlend Loe.Tips til München? Vi skal der om et par uker på ferie, samboeren og jeg.
Min agenda er bare dingling, museum, skomaker(e) og bruktbutikker.
Noen ting man absolutt burde få med seg når man først er i distriktet?
Vi tar nok en dagstur til Stuttgart siden min samboer har en familiær tilknytning. Salzburg har jeg vært i før og det holdt.
Restaurant 181 i det roterenede Olympiske tårnet (181m). Noen år siden jeg var der, men nydelig mat og utsikt rundt hele München. Ligger rett ved siden av BMW museet.Tips til München? Vi skal der om et par uker på ferie, samboeren og jeg.
Vi tar nok en dagstur til Stuttgart siden min samboer har en familiær tilknytning. Salzburg har jeg vært i før og det holdt.
Tips til München? Vi skal der om et par uker på ferie, samboeren og jeg.