Generell snikksnakk

Drømmer om en Day-Date men med dagens kronekurs og norske priser så blir nok det med drømmen.
Hyggelig å se deg igjen:)

En liten bildehilsen fra meg som kanskje kan trigge interessen (Ps, DJ41 skal selges i vinter en gang):
IMG_3540.jpeg

Er vel alltid slik at friske ufiltrerte meninger ofte kan støte det etablerte felleskapet her inne.
Særlig da med ikke-klokke-relaterte-saker.
Nok om det.
Som nevnt tidligere, så hadde jeg jo gleden av og møte deg personlig for en tid tilbake.
Må innrømme at jeg var spent altså! Var livredd for og få juling om vi ikke ble enige ect....
Du er jo en tøff skribent med en uredd penn ;)
Forutinntatt og farget av ditt forfatterskap her inne, møtte jeg noe motvillig opp.
Men maken til hyggelig fyr og passiar er det lenge siden jeg har hatt:)
Var fint og møte deg, og da du 'senket' garden var vi jo jevnbyrdige atleter som raskt fant tonen.
Jeg håper du forsetter og bidrar her inne, for din penn og engasjement trengs her inne.
Men velg dine kamper med omhu. Dette for og minske slitasjen/gnisningene som så lett oppstår i et slik samfunn.
Ellers håper jeg alt er bra med deg og dine @GrimReaper

Er vel alltid slik at friske ufiltrerte meninger ofte kan støte det etablerte felleskapet her inne.
Særlig da med ikke-klokke-relaterte-saker.
Nok om det.
Som nevnt tidligere, så hadde jeg jo gleden av og møte deg personlig for en tid tilbake.
Må innrømme at jeg var spent altså! Var livredd for og få juling om vi ikke ble enige ect....
Du er jo en tøff skribent med en uredd penn ;)
Forutinntatt og farget av ditt forfatterskap her inne, møtte jeg noe motvillig opp.
Men maken til hyggelig fyr og passiar er det lenge siden jeg har hatt:)
Var fint og møte deg, og da du 'senket' garden var vi jo jevnbyrdige atleter som raskt fant tonen.
Jeg håper du forsetter og bidrar her inne, for din penn og engasjement trengs her inne.
Men velg dine kamper med omhu. Dette for og minske slitasjen/gnisningene som så lett oppstår i et slik samfunn.
Ellers håper jeg alt er bra med deg og dine @GrimReaper
Takk for meget hyggelige ord og kloke ord @Phenix! Det er nok lurt å velge sine kamper med omhu, men jeg er en mann av prisipper og meget sterk integritet. Da hender det at det går i forkiling 😉

Videre må jeg få lov til å si at vårt møte på Værnes var av et de beste klokkeminnene jeg har. Du er en kjernekar av sjeldent kaliber og vi fant raskt tonen 🙂

Håper alt står bra til med deg og dine, også håper jeg våre veier krysses igjen 🙂

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Phenix og Hvalrossen
+1 @Phenix ! Jeg og var jo litt spent i forkant av møte med deg @GrimReaper . Alltid tenkt at du drev med lastebiler og pløying. Sjokket var dermed stort der du sto i arbeidsklærne foran meg
IMG_5866.jpeg

Etter jeg hadde bestilt «PlatinumImplotionMegaPACK»!!

Så ble det en fin stund likevel. Og du hadde rett; fullfist er def best på NATO! Vi savnet begge din MN21 den kvelden der.

Bare å komme deg opp i TS-sadelen igjen din kræisi fåkk, du er savnet.

Edit: fikk du fakturaen på nytt bærerelè til slampounderen??

+1 @Phenix ! Jeg og var jo litt spent i forkant av møte med deg @GrimReaper . Alltid tenkt at du drev med lastebiler og pløying. Sjokket var dermed stort der du sto i arbeidsklærne foran meg
Vis vedlegg 413806
Etter jeg hadde bestilt «PlatinumImplotionMegaPACK»!!

Så ble det en fin stund likevel. Og du hadde rett; fullfist er def best på NATO! Vi savnet begge din MN21 den kvelden der.

Bare å komme deg opp i TS-sadelen igjen din kræisi fåkk, du er savnet.

Edit: fikk du fakturaen på nytt bærerelè til slampounderen??
Dette bildet trodde jeg vi var enige om å holde for oss selv 😬

Ellers må jeg gi deg honør for en episk tekst som oppsummerer meg på en meget god og treffende måte 😂 herlig!

Takk @Chronodiver 😘