Generell snikksnakk

Folk er 1000% så idioter ja.
At markedsføring fungerer burde ikke være overraskende på et klokkeforum;)

Folk er 1000% så idioter ja.
At markedsføring fungerer burde ikke være overraskende på et klokkeforum;)

Joda , men vi snakker ikkje om et impulskjøp på en overprisa Rolex på klokkeriet lørdagskveld klokka 0240 djupt nede i ei flaske singel malt heller . Men å i edru tilstand by langt over takst for en bolig pga noke klatter med maling, en flaske balholm i ei fruktkurv, nokre fancy puter og blomsteroppsatser plassert her og der. Men ja , eg har jo kjøpt 3 hus sjølv siste 4 åra so eg skjønner jo at folk ikkje leser takstrapportene særlig nøye , og når eg er på visning så ser eg jo at det er det svært få som gidder å sjekke dei virkelig viktige tinga på boligen.

Redigert:
Er på ferie i Alicante og lurer på hvor man spiser god tapas! Tips taes i mot med glede ;)

Blir kanskje lettskremt, men denne har jeg ikke sett før...

Er nrk blitt hacket?
SmartSelect_20220709-182652_Edge.jpg

8- )

Ultraen er faktisk den første Applewatchen som jeg synes er pen. Gjør seg med crownguards og litt mer firkantet design. Prisen er relativ høy, men paradoksalt nok er den lav i forhold til high end Garminklokker hvor prisingen har gått helt av skaftet.

Ser også ut som Ultra er den første som faktisk kan konkurrere med Garmin når det gjelder treningsfunksjonalitet. Kjøpte en AW serie 7 tidligere i år. Den røk ut igjen rimelig fort gitt. Alt for slitsomt med så mye notifications på håndleddet, syntes det ble ekstremt distraherende. Ble tilbake til gamle Garmin Fenix 3 for min del. Brukes kun til trening da.