Gaven som ble oppgradert! :)

Gratulerer med kjempefin Tissot! Veldig passende lenke nå om sommeren, luftig og god. :)
 
Lekkert.
Stilig klokke som kommer ferdig servert med historie og ferieminner.
Dette blir sikkert en keeper.
Gratulerer så mye. :D
 
Gratulerer! Kul lenke!
Gratulerer:) Stilig lenke! Kos dere videre på tur.

Takk takk til dere begge :)

Lest nettopp den første tråden din ang årsaken til oppgraderingen, og må si well played:D Kudos for måten du håndterte det på, da det jo som du selv påpekte ikke var fruens skyld osv osv. Og her ordnet jo alt seg i beste tenkelige rettning. En virkelig flott ur du har fått deg, og noe du kan være stolt av og som i tilegg gir MASSE klokke for pengene;) Enjoy!

Takk for det du, det var virkelig en vanskelig greie det der som krevde litt tenking, men som jeg skrev så tror jeg man bare må "lene" seg litt mot den "gylne regel" om at ærlighet vare lengst. Damen min satte hvertfall veldig stor pris på at jeg var ærlig, og vi planla jo fort å lage et nytt minne som vi nå har gjort :D
Klokken er på på armen i hver og en anledning om dagen på ferien vår :cool::rolleyes:
10486157_10154251359505696_1403078111_n_zpsb1f8c6b0.jpg

10475945_10154251359500696_328845165_n_zpsc96230e2.jpg



Gratulerer med fint ur. Har et slikt selv, men en litt eldre utgave og ikke chronograf.

Takk du, ahh men de er jo nydelige de også! har faktisk siklet litt på de eldre variantene selv, og jeg tror nok en av de eldre årgangene dukker opp i samlingen etterhvert :D

Kjempefin klokke. Gratulerer!

Gratulerer med kjempefin Tissot! Veldig passende lenke nå om sommeren, luftig og god. :)

Lekkert.
Stilig klokke som kommer ferdig servert med historie og ferieminner.
Dette blir sikkert en keeper.
Gratulerer så mye. :D

Takk dere! Er utrolig fornøyd, blir gøy å handle flere reimer og evt lenker til uret etterhvert :)
 
Redigert:
Hehe ja det er en morsom inngang til automatiske klokker.
Jeg har oppgradert min med skinnreim, orginal med samme hull som stållenken. Fint å variere litt.
Nå blir den nok byttet ut mot et nytt i en annen liga i løpet av sommeren, men har hatt den på armen i over 5 år nå.

Kommer likevel til å beholde det. Trenger en klokke på jobb også ;)

Fortsatt god ferie!
 
Hehe ja det er en morsom inngang til automatiske klokker.
Jeg har oppgradert min med skinnreim, orginal med samme hull som stållenken. Fint å variere litt.
Nå blir den nok byttet ut mot et nytt i en annen liga i løpet av sommeren, men har hatt den på armen i over 5 år nå.

Kommer likevel til å beholde det. Trenger en klokke på jobb også ;)

Fortsatt god ferie!

Det sto denne gang mellom Tissot, Baume & Mercier, Alpina,mont blanc, Zenith, og såklart noen andre... Men i prisklassen rundt 10 000,- så var det absolutt Tissot som ga best inntrykk av det jeg tittet på når man ser på kvalitetsfølelse, vekt, design, og hvordan uret var på armen min. Skulle man ha noe litt stort av tyngde så ble fort flere av merkene jeg så på for dyrt hehe... Drømmen er jo IWC og Panerai, men først skal jeg nok innom en i prisklassen i mellom IWC etc, og der jeg er i dag :)

Tror absolutt denne modellen blir fet med andre reimer, og jeg ser frem til å teste ut skinn!!! :D Har sett på makan til den du selv beskrev, altså lik den lenken som står på min nå, men bare i skinn :D

Du får gi en lyd om du skulle finne på å kvitte deg med uret ditt da ;)