Har etter råds fra en tråd her i januar kjøpt meg en nydelig Archimede pilot chrono.
Kjipe mengder med arbeid siden da har hindret unboxing og annen deltakelse på forumet, men det kommer!
Problemet nå er at klokka har stoppa og noe er løst. Klokka er kjøpt gjennom Gnomon, og er under garanti. En lokal urmaker mente at balansen kunne være løs, men det var vanskelig å si uten å åpne uret, og at dette vil bryte garanti. Anders fra Gnomon sier på epost at han tror det vil være en enkel og rask fiks, og at det ikke bryter garantien, men at jeg selvsagt kan sende den tilbake til han.
Han holder dessverre til i Singapore, og sender med UPS, som jeg forsøker å unngå å ha noe med å gjøre såfremt jeg kan.
Hva mener dere?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Kjipe mengder med arbeid siden da har hindret unboxing og annen deltakelse på forumet, men det kommer!
Problemet nå er at klokka har stoppa og noe er løst. Klokka er kjøpt gjennom Gnomon, og er under garanti. En lokal urmaker mente at balansen kunne være løs, men det var vanskelig å si uten å åpne uret, og at dette vil bryte garanti. Anders fra Gnomon sier på epost at han tror det vil være en enkel og rask fiks, og at det ikke bryter garantien, men at jeg selvsagt kan sende den tilbake til han.
Han holder dessverre til i Singapore, og sender med UPS, som jeg forsøker å unngå å ha noe med å gjøre såfremt jeg kan.
Hva mener dere?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk