G.Gekko om stil.

Medlem
27. okt. 2010
Innlegg
1
IWC Portuguese Automatic (7 Days).

IWC4.jpg

Surfet akkuratt inn på deres tidssone og tenkte her ville det være menn med stil, sånn i og med at det brukes penger og tid på et image.... Det tok ikke lang tid før bildene avslørte en gjeng påfugler som aller helst onanerer til egen og hverandres pengebruk. Det er ikke spes stilfullt.

More: rosa skjorter er bare harry. Det går uansett godt til de mr. mike thaliand skredder deressene dere får sydd i sånn skjorte og dress pakke.

legger merke til en hr. Hopalong som (med en sixpence(!) i profilbildet) ikke tar seg råd til å stille med strøken hvitskjorte. Neida, han bruker heller pengene på en rolex for da er man jo stilfull, uansett.

Denne dagens klokke tråden viser noen herlige eksempler på tidssonens følgere manglende stil (noe dere ikke skjønner selv, da gruppeonanien tar all tankekraft).

Tror dere pene ur (for god klokkesmak har dere) er et slags universelt stilobjekt som sier alt dere som person og dermed visker ut det begredelige stilbildet dere bærer i deres billige dresser, fippskjegg flerfargede sokker?

GG

kanskje derfor vi bare ser bilde av klokkene, og aldri hele personen?
 
Det virker jo som om du har stil. Folkeskikk er ihvertfall en mangelvare hos deg, noe man antaglivis kan si om hjerneceller også.

Surfet akkuratt inn på deres tidssone og tenkte her ville det være menn med stil, sånn i og med at det brukes penger og tid på et image.... Det tok ikke lang tid før bildene avslørte en gjeng påfugler som aller helst onanerer til egen og hverandres pengebruk. Det er ikke spes stilfullt.

More: rosa skjorter er bare harry. Det går uansett godt til de mr. mike thaliand skredder deressene dere får sydd i sånn skjorte og dress pakke.

legger merke til en hr. Hopalong som (med en sixpence(!) i profilbildet) ikke tar seg råd til å stille med strøken hvitskjorte. Neida, han bruker heller pengene på en rolex for da er man jo stilfull, uansett.

Denne dagens klokke tråden viser noen herlige eksempler på tidssonens følgere manglende stil (noe dere ikke skjønner selv, da gruppeonanien tar all tankekraft).

Tror dere pene ur (for god klokkesmak har dere) er et slags universelt stilobjekt som sier alt dere som person og dermed visker ut det begredelige stilbildet dere bærer i deres billige dresser, fippskjegg flerfargede sokker?

GG

kanskje derfor vi bare ser bilde av klokkene, og aldri hele personen?
 
Velkommen til nytt medlem, Mr Gekko:p:p:p

Dette var dagens gladmelding - takk skal du ha! Vi bruker å omgås i litt andre ordelag her på forumet, selv om alle er berettiget sin mening... Vår felles interesse er ur, så hvis du er skuffet over moteseksjonen på forumet tror jeg du har kommet feil.

Hvis du mener at bilder i helprofil er mangelvare er det kanskje rimelig at du starter?;)
 
Denne dagens klokke tråden viser noen herlige eksempler på tidssonens følgere manglende stil (noe dere ikke skjønner selv, da gruppeonanien tar all tankekraft).

OJ!
Og jeg som hadde basert hele selvbildet mitt på klokkesamlingen min...
Nå føler jeg meg skikkelig mindreverdig og nedfor. Hvordan skal jeg noengang få selvrespekten tilbake?

En stor takk til GG for at hun satte tingene litt i perspektiv for meg.
Nå skal jeg virkelig jobbe hardt for å bli et bedre menneske.:)

PS:
Hva med et bilde av deg selv slik at hvis jeg noen gang ser ute kan jeg søke noen gode råd om stil og sånt...
Kom igjen a'. Ikke vær kylling.;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Tetragrammaton
Surfet akkuratt inn på deres tidssone og tenkte her ville det være menn med stil, sånn i og med at det brukes penger og tid på et image.... Det tok ikke lang tid før bildene avslørte en gjeng påfugler som aller helst onanerer til egen og hverandres pengebruk. Det er ikke spes stilfullt.

More: rosa skjorter er bare harry. Det går uansett godt til de mr. mike thaliand skredder deressene dere får sydd i sånn skjorte og dress pakke.

legger merke til en hr. Hopalong som (med en sixpence(!) i profilbildet) ikke tar seg råd til å stille med strøken hvitskjorte. Neida, han bruker heller pengene på en rolex for da er man jo stilfull, uansett.

Denne dagens klokke tråden viser noen herlige eksempler på tidssonens følgere manglende stil (noe dere ikke skjønner selv, da gruppeonanien tar all tankekraft).

Tror dere pene ur (for god klokkesmak har dere) er et slags universelt stilobjekt som sier alt dere som person og dermed visker ut det begredelige stilbildet dere bærer i deres billige dresser, fippskjegg flerfargede sokker?

GG

kanskje derfor vi bare ser bilde av klokkene, og aldri hele personen?


Korrekt ortografi, orddeling og setningsoppbygging er noe av det vi legger aller mest vekt på når det det skal skrives (med) stil. Prøv igjen.
 
Surfet akkuratt inn på deres tidssone og ....... stilobjekt som sier alt dere som person og dermed visker ut det begredelige stilbildet dere bærer i deres billige dresser, fippskjegg flerfargede sokker?

GG

kanskje derfor vi bare ser bilde av klokkene, og aldri hele personen?

Du får skolere oss da, ettersom vi gjør "alt" galt. Hvis oss gjerne hvordan det skal gjøres, med tanke på de flotte dressene dine. Og gjerne klokker også ettersom det er det dette forumet handler om.
 
Ikke mat trollet, gutter. La heller Juice flytte dette innlegget til et egnet sted. Jeg ville foreslå søppelbøtten, men det er nå meg.
 
ec55bbdc.jpg


Beklager dårlig bildekvalitet. Du skjønner G. Gekko, iPhonen min tar ikke så gode bilder av stoltheten min når jeg bruker Macbook Proen som bakgrunn. Den rosa skjorten gjør også sitt for å ødelegge hvitbalansen.

Anyways, flotte jaktbilder JoLu!
 
Velkommen hit Gekko, du virker som en skikkelig hyggelig fyr som nok kommer til å få masse nye venner her inne! Håper virkelig du stiller på GTG i framtiden, det hadde vært veldig koselig :)
 
Surfet akkuratt inn på deres tidssone og tenkte her ville det være menn med stil, sånn i og med at det brukes penger og tid på et image.... Det tok ikke lang tid før bildene avslørte en gjeng påfugler som aller helst onanerer til egen og hverandres pengebruk. Det er ikke spes stilfullt.

More: rosa skjorter er bare harry. Det går uansett godt til de mr. mike thaliand skredder deressene dere får sydd i sånn skjorte og dress pakke.

legger merke til en hr. Hopalong som (med en sixpence(!) i profilbildet) ikke tar seg råd til å stille med strøken hvitskjorte. Neida, han bruker heller pengene på en rolex for da er man jo stilfull, uansett.

Denne dagens klokke tråden viser noen herlige eksempler på tidssonens følgere manglende stil (noe dere ikke skjønner selv, da gruppeonanien tar all tankekraft).

Tror dere pene ur (for god klokkesmak har dere) er et slags universelt stilobjekt som sier alt dere som person og dermed visker ut det begredelige stilbildet dere bærer i deres billige dresser, fippskjegg flerfargede sokker?

GG

kanskje derfor vi bare ser bilde av klokkene, og aldri hele personen?

Gekko er jo tydeligvis 14-16 år gammel fra Oslos beste vestkant og er ute etter å provosere litt. Det kan jo forsåvidt diskuteres hvor god stil det er å gå inn på et forum med sympatiske entusiaster og uprovosert slenge dritt, men det får bare være;)
 
Jeg innrømmer det!

Mitt nick er Jayeff og jeg er en gruppeonanerende påfugl som tenner på egen og andres pengebruk! Trodde aldri det skulle bli avslørt, men takket være frk. Gekko, så er det nå ute i lyset...

Stil var for øvrig noe jeg skrev på ungdomsskolen ;)
 
Dette var jo G.Gekkos første innlegg på forumet - for min del må det gjerne være det siste også.

Jeg lurer litt på hva som får en person til å ta seg bryet med å melde seg inn på et forum for så å forfatte en sånn lavmåls melding, med så mange skrivefeil.. Er det virkelig så provoserende å se at vi har klokker som du aldri vil få råd til å kjøpe deg?

Idiot...