G.Gekko om stil.

Jeg må ærlig innrømme at jeg tar imot flere G. Gekko-innlegg med åpne armer. En god latter forlenger livet, er det ikke det man sier? Synes for øvrig at konseptet "gruppeonanerende påfugler" er veldig spennende, og skulle egentlig ønske at slike dyr fantes. Da hadde det blitt safari innen kort tid.
 
Jeg må ærlig innrømme at jeg tar imot flere G. Gekko-innlegg med åpne armer. En god latter forlenger livet, er det ikke det man sier? Synes for øvrig at konseptet "gruppeonanerende påfugler" er veldig spennende, og skulle egentlig ønske at slike dyr fantes. Da hadde det blitt safari innen kort tid.

Du får ta deg en tur på Rolex-GTG i morgen ;) Om den ikke er avlyst da, etter den siste tidens "avsløringer" :p
 
Jeg tør! Kom ikke å si at jeg ikke har stil!

KAB.jpg


PS: Dukk opp på GTG, så skal jeg vise deg hvordan man får SKIKKELIG strekk i lenka.

KAB
 
Deilig forfriskende med noe så ytterst sjeldent som et sterkt kritisk innlegg på Tidssonen. Dette er jo verneverdig:p

Ellers forstår jeg ingenting av kritikken i innlegget. Jeg ville sagt det var svært så stilfulle herrer de som nevnes. Det var meg du skulle "tatt" G.Gekko, de der er bare smågutter i forhold til meg når det gjelder dårlig stil:mrgreen:

Jeg har en sterk interesse for klokker men bryr meg ikke om klær.....nesten. Ikke lenge etter at jeg traff min kone i 2001 satt vi å bladde i et gammelt album fra en ferietur jeg var på tilbake på slutten av 80-tallet. Og mens vi satt der å bladde oppdaget jeg at jeg hadde på meg samme T-skjorten som på bildene. Jeg må vel innrømme at det var drit flaut ja:D
 
Ikke lenge etter at jeg traff min kone i 2001 satt vi å bladde i et gammelt album fra en ferietur jeg var på tilbake på slutten av 80-tallet. Og mens vi satt der å bladde oppdaget jeg at jeg hadde på meg samme T-skjorten som på bildene. Jeg må vel innrømme at det var drit flaut ja:D

Hahaha..!:p:p:p Utrolig at du ble gift, egentlig...;) Har du den på i dag også?
 
Gleder meg til å se Gekko's stil i kveld på GTG'ern...stiller med hockeysveis, sorte mokasiner og hvite tennis-sokker...som nevnt før, innlegget er verneverdig og bør printes og henges på veggen til skrekk og advarsel.

Gleder meg til å treffe stilbevisste KLOKKEINTERESSERTE "kollegaer" i kveld...

Sees
 
ps. HerrUr, snakker vi passaround på den t-shorten?:p

Hehe, hadde nok ikke blitt store oppslutningen om det nei.
Etter den pinlige episoden kan du si så skiftet T-skjorten lynraskt bruksområde til pussefille. Kanskje det smarteste jeg noen gang har gjort i klesveien;)
 
Jeg synes man bør strekke seg langt for å ønske nye medlemmer velkommen, spesielt når vedkommende velmenende tilbyr å øse av sine kunnskaper. Siden det tydeligvis er interesse for bilde av hele personer, og ikke bare klokker, på dette klokkeforumet, brukte jeg ekstra lang tid foran speilet i dag morges. Dessverre viste deg seg at jeg har brukt alle pengene mine på klokker, slik at det eneste som befant seg i klesskapet var en ustrøket hvit skjorte, to joggedresser (en for grill og en for camping), en dobbelspent, lyseblå thailandsk silkesmoking (litt for trang), en singlet med "Sex Instructor - 1st lesson free"-trykk, en skyggelue fra Titanofestivalen med plass til to ølbokser og et medlemskapslips fra "Bryne - Pattaya Friendship Club".

Jeg er redd ingen av disse plaggene tilfredsstiller vår nye venns standard. Jeg påførte meg derfor mitt peneste ur, barberte fippskjegget både oppe og nede, og tok bildet nedenfor. Med det tipper jeg behovet for helfigurbilder er dekket for all fremtid.
WatchCameraRing.jpg
 
Jeg er redd ingen av disse plaggene tilfredsstiller vår nye venns standard. Jeg påførte meg derfor mitt peneste ur, barberte fippskjegget både oppe og nede, og tok bildet nedenfor. Med det tipper jeg behovet for helfigurbilder er dekket for all fremtid.

Haha :p
Ønsket om mer helprofil fikk meg forøvrig til å tenkte på denne http://www.network54.com/Forum/5946...ONO+COLT+QUARTS+2+tv%E5+veckors+utv%E4rdering. TTT tråden som Mogens dro fram for litt siden ;)