Frederique Constant

Medlem
20. juli 2011
Innlegg
844
Sted
Bærum
Nyskjerrig på Highlife serien (presentert tidligere her på TS), prøver å finne ut hvor den kan sees og søker på nett hvor jeg bare får oppgitt David-Andersen som tydeligvis ikke lenger fører merket (og også har faset ut Zenith).
Noen som har tips om evt. butikker/forhandler for Frederique Constant i Norge evt. Oslo området ?
 
Såvidt jeg vet er det per dags dato ingen fysiske norske forhandlere igjen av Frederique Constant(?). Men Ditur.no tilbyr merket på nett.
 
  • Liker
Reaksjoner: Timewarp
Jeg har også kikket en god del på disse den siste tiden. De ser utrolig flotte ut på bilder og videoer, men det er jo vanskelig å vite sikkert.

AEC37B3C-D87C-4BCD-BB95-5B3B15894294.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Bull1sh
Denne var fin, finnes dimensjoner og pris på denne noe sted?
01-revo-frederique-constant-LE-scaled.jpg

Launching on 6 April 2023, 10pm SGT | 4pm CET | 10am EST, the Frederique Constant x Revolution Slimline Monolithic FP(S) will be made in just 100 examples.
Price: EUR 4,450 NET
 
  • Liker
Reaksjoner: MikroKrone og EDirdal
Nyskjerrig på Highlife serien (presentert tidligere her på TS), prøver å finne ut hvor den kan sees og søker på nett hvor jeg bare får oppgitt David-Andersen som tydeligvis ikke lenger fører merket (og også har faset ut Zenith).
Noen som har tips om evt. butikker/forhandler for Frederique Constant i Norge evt. Oslo området ?
Såvidt jeg vet er det per dags dato ingen fysiske norske forhandlere igjen av Frederique Constant(?). Men Ditur.no tilbyr merket på nett.

Urmaker Larsen fører FC, hadde en veldig trivelig prat med avdelingen Strømmen når jeg etterspurte Highlife Perpetual Calendar med grå skive.Hvis jeg husker rett så sa de noe om at avdelingen i Sandvika hadde bedre utvalg/flere modeller inne.
 
Vis vedlegg 327459
Launching on 6 April 2023, 10pm SGT | 4pm CET | 10am EST, the Frederique Constant x Revolution Slimline Monolithic FP(S) will be made in just 100 examples.
Price: EUR 4,450 NET

…men kjenner meg lettere sjøsyk av tallene 11 og 1 som ser ut til å helle i forskjellig retning, for ikke å snakke om 2-tallet i 12 vs 2-tallet i 2.

har fonten fått en japansk vri? o_O:rolleyes::giggle: