Frederique Constant-tråden

Er $399 for ny FC Horological Smartwatch et bra kjøp?

Hvordan er dette merket ift kvalitet og selgbarhet?

Er $399 for ny FC Horological Smartwatch et bra kjøp?

Hvordan er dette merket ift kvalitet og selgbarhet?

"Smartwatch" , "Lett å evt selge?" og "selgbarhet" er ord du bruker i de to trådene du har spurt om dette. Det er ikke kloke valg av ord hvis du faktisk vil ha svar her inne...

Smartwatch og lignende har få fans her inne og derfor har folk få erfaringer å dele.

"Lett å evt selge?" og "selgbarhet" er i mine øyne det samme som å skrive "kjøper denne til en lav pris i disse black friday tider for å selge med fortjeneste neste uke. Kan noen av dere si meg hvor raskt jeg kan få solgt den?"

Ikke noe galt i kjøpe noe til en god pris for å så selge videre hvis det ikke falt i smak, men ikke gjør det for å tjene noen hundrelapper om et par uker når du får klokka i posten.

Søk på forumet etter "Frederique Constant" og du ville finne svar på spørsmålet angående folks erfaringer.

• Liker
Reaksjoner: Topher og fredskijj
E60D17F1-3C33-487C-B769-BF5307B446A1.jpeg

Her var det lite aktivitet. Få se noen flere FC, da vel! ;)

Golfballen: blir mer å ta fly å kjøp! Drar rett på nærmeste Urmaker neste gang jeg er i hovedstaden.

Med mindre noen i ålesundsområdet har en jeg kan få prøve på hånden? :D
Selges ikke disse i Ålesund ? Mener å ha sett de hos urmaker Nelvik....

• Liker
Reaksjoner: havarduf
Selges ikke disse i Ålesund ? Mener å ha sett de hos urmaker Nelvik....

Joda, Nelvik er forhandlar av FC. Eg har god erfaring med dei. Kjøpte ein FC Classic Index der for nokre år sidan. Og hadde ein Tag Heuer Aquaracer på service der før det igjen.

Hadde quartz-FC før eg eigentleg blei interessert i klokker. Kjøpt i tung alkorus på ei flygning frå AMS for ein god del år sida. :confused: Endte opp med å bytte den i ein billeg, mekanisk Seiko som starta manien nokon år seinare.
20180224_045455.jpg

• Liker
Reaksjoner: Mickey