Hva er oddsen på 12-0? Jeg tror jeg går av som vinner på jobb i VM lotteriet, eneste som tippet Tyskland som vinner av VM, resten hadde jo Brasil.
Jeg har litt penger på Tyskland hos Betson/Betsafe. Ølpenger![]()
Spenningsmomentet er vel heller hvorvidt Löw gir dem beskjed om ikke å ydmyke Brasil mer.
Dere så vel the love feast mellom Löw og Felipão før kampen. Löw vet nok hvordan
dette kan føles for Felipão og vil kanskje ikke helle salt i såret. Kan meget vel hende
at Tyskland roer ned veldig. Tipper derfor 5-0 eller 5-1 til slutt.
(Så gjennom tråden før kampen; jeg har stort tipper feil i alle mine poster her ...)
Tyskland - Nederland i finalen.
2-0 til Tyskland.![]()
Enig. Flaks, hjelp av dommere og et fantastisk publikum og fremfor alt at de ikke har møtt et av de gode, organiserte europeiske lagene før nå, førte dem lenger i dette VM enn ferdighetene og spillet deres fortjente. Jeg kommer ikke til å savne filmingen deres, og synes det var på høy tid de røk ut, men at det skjedde på en så ydmykende måte må jo være en katastrofe i verdens kanskje mest fotballelskende land. Stakkars Scolari, han kommer til å bli lynsjet.Deilig! Synes egentlig litt synd på Brazil, men dette beviser bare at de rett og slett ikke er gode nok. Og det har de ikke vært under VM i det hele tatt!
Arhh..hvis jeg var FIFA-sjef skulle en komité humørløse revisorer gå gjennom hver eneste spilte fotballkamp bilde for bilde etter kampen. Alle spillere som ble tatt i trøyeholding, å falle som dominobrikker ved den minste berøring eller gi uttrykk for ekstrem smerte og pine i det ene øyeblikket for å løpe videre som ingenting så snart det er blåst i fløyten, skulle umiddelbart bli fjernet fra turneringen og tvunget til å avslutte sesongen på pikelaget til Barrat-Dues musikkskole. Det finnes knapt noe mer patetisk syn i hele idrettens verden enn store, voksne menn i sitt livs form og med tøffe skriblerier på armene som overspiller verre enn Liv Ullmann og sutrer til dommeren som om han var onkel i barnehagen hver gang triksene deres ikke fører frem. Og, forresten, om dette er det beste dere har å by på, Brasil, blir det ingen pokal i år. Makan til ufortjent seier.
Høres ikke såååå crazy ut lenger nei...![]()
Litt feil å komme med dette nå, men sa lenge før VM til kompiser at Spania og England flopper VM. Nyter selvsagt dagene. Tyskland vinner selvsagt mot Argentina i finalen, men detvet jo alle andre fotballidioter og. La oss heller drøfte nete VM. Dette er jo forutsigbart...