Fotball-VM

Oi-oi-oi, gutta boys i grønt er dårlige ... hvordan kan disse være arvtagere til det herlige Kamerun fra 1990?

I all verden, hva slags "ekspertpanel" har NRK i pausen??? Har stort sett sett på SVT, siden Glenn Strömberg
er en suveren kommentator der, og de har Hamrén og Nannskog i pausen ...

Godt spørsmål. Men jeg må si at jeg ler godt av de tørre kommentarene til Tom Nordli og Christian Nilssen under kampene. :D Vesentlig mye bedre enn Semb og Drillo.

Godt spørsmål. Men jeg må si at jeg ler godt av de tørre kommentarene til Tom Nordli og Christian Nilssen under kampene. :D Vesentlig mye bedre enn Semb og Drillo.

Nordli har en tendens til å bli fryktelig tørr og negativ. Isteden for å hylle det som er bra, så fokuserer han alltid på det negative. Nilssen klarer jeg ikke like på bakgrunn av hans twitteraktivitet.

Drillo er rå :D Han snakker fra levra.

Men ekspertpanelene (både tv2 og nrk) er fryktelige. Spania-onanisten, tørre norske ex proffer. Eneste som har en tendens til å finne noe smart å si er Thorstvedt.

I all verden, hva slags "ekspertpanel" har NRK i pausen??? Har stort sett sett på SVT, siden Glenn Strömberg
er en suveren kommentator der, og de har Hamrén og Nannskog i pausen ...

Word! Kjørte konsekvent svensk TV under forrige VM.

Gleder meg som en unge til kl 21 når Englandpool skal prøve å ta ut sin gode venn gnageren :mrgreen: Fornuften (?) gjorde at jeg tippet England ut av gruppa til fordel for Uruguay, så U må vinne i kveld. Har også Uruguay-seier på selve kampen. Men jeg så tendenser jeg likte av England i første kamp, så jeg har jo egentlig lyst til å heie på de, men prestisjen i tippeskjemaet har uansett forrang. For øyeblikket leder en eller annens svigermor.

Fått på meg Peñarol-drakten i mangel på noe bedre. Go Uruguay! Men England imponenrte sist, mens Uru
hadde en "sterk" kamp mot gigantene fra Costa Rica ...

Edit: svensk TV, selvsagt.

Bra resultat for England. Hvis Italia slår CR og Uruguay, noe som ligger i kortene, så går England videre etter å ha slått CR.

Uruguay hadde trengt ett mål til. Ikke offside, siden en engelskmann headet ballen til Suarez ... Morsom kamp.

As predicted ;) :D

Et paradoks for Liverpool supportere. Første gang jeg har jublet for Suarez mål :mrgreen:

Jeg følger ikke med på engelsk fotball, men denne Gerrard spilte grusomt dårlig, men hadde en assist :)

Stakkars Gerrard, først Liverpool glippen, og nå denne assisten til Suarez :(

"Well done Liverpool. You beat England." - Jeremy Clarkson etter kamp på twitter. :p

Redigert:
Fullstendig skandale; klareste straffesparket i VM til nå (det har vel ikke vært mange klare).

Gjett om Brasil hadde fått straffe der ...