Litt feil å komme med dette nå, men sa lenge før VM til kompiser at Spania og England flopper VM. Nyter selvsagt dagene. Tyskland vinner selvsagt mot Argentina i finalen, men detvet jo alle andre fotballidioter og. La oss heller drøfte nete VM. Dette er jo forutsigbart...
Spørsmål: kan jeg kalle meg fotballinteressert dersom jeg ikke ser Elfenbenskysten - Japan som begynner 03:00 natt til søndag?
Nå tapte vel Spania åpningskampen i forje mesterskap(mot Sveits?) men sto igjen på topp helt til slutt, så man skal aldri si aldri.
Spania-Nederland på tv'en, øl i glasset og en kone som faktisk ser på sammen med meg OG snakker om hvilken klokke hun liker best i boksen minFOR en kveld.
Ser forøvrig utrolig mye frem til England-Italia i morgen. Masse ungt pågangsmot blandet med rutine i begge tropper. Et mer offensivt Italia bør gi mulighet for en meget spennende kamp![]()
Ja, så Chile kampenBle litt skuffa over prestasjonen totaltsett. De må heve seg betraktelig hvis de skal slå Spania eller Nederland. Altfor mange feilpasninger, og det kunne fort blitt poengdeling mot et av VM's dårligste lag. Håper de får opp konsentrasjonen , slik at de går videre sammen med Nederland
![]()
Litt feil å komme med dette nå, men sa lenge før VM til kompiser at Spania og England flopper VM. Nyter selvsagt dagene. Tyskland vinner selvsagt mot Argentina i finalen, men detvet jo alle andre fotballidioter og. La oss heller drøfte nete VM. Dette er jo forutsigbart...
England var jo klart bedre enn ventet igår og det er altfor tidlig å si at de flopper. Kan fort gå et stykke.
Går jo greit videre takke være Costa Rica.
Ser veldig gjerne at Tyskland vinner!