Fotball-VM

Jepp, Navas eller Neuer må være VMs beste keeper (Courtois?). OK, vi holder 0-0 takket være Navas.

Robben er kvalm. Synd, fyren har basically spilt kjempebra i VM, men utrolig kvalm filming.
Såvidt noen rørte ham da Diaz fikk gult kort. Kjipt. Go Costa Rica!!

Veldig synd med di Maria. Vi har blitt enige at Sabellas taktikk er å spikre igjen bakover og håpe på magi av Messi
og di Maria. Håper virkelig de slår ut kvalme Robben. Aguero er bra, men foretrekker di Maria ...

Edit: Bra jobb å sjekke Fox News Argentina :) "Tear" er vel avrivning?

Yes! Håper at Navas holder nullen og at det enten går til straffe, eller at Costa Rica på en eller annen måte klarer å putte ett mål. Campbell har virket livlig og farlig, alt han trenger er litt flaks og en god pasning så kan det sitte.

@adamskater Problemet med 2-0 til Nederland er at det betyr at Navas må inn i nettet og hente ut ballen to ganger, noe jeg har problemer med å se at skjer. Håper virkelig det ihvertfall!

@Hvalrossen Helt enig, Neuer og Navas (og Ochoa, før Mexico røk ut) må jo være mesterskapets beste keepere. Sier det igjen, Navas har en 12m UKK fra Levante. De som kjøper han for den prisen gjør et varp av dimensjoner.

Tear betyr vel avrivning ja. Ouch, det høres ikke bra ut. Ble bare i tvil da en strekk vel ofte innebærer en type arr i muskelen, og trodde at det kanskje var det de mente. Uansett, fremdeles ikke noe offisielt enda, så vi får krysse fingrene for at han blir klar. Å få Aguero tilbake og Di Maria skadefri hadde jo vært en drøm for Argentina.

Edit: Glemte Tim Howard! Han må med på listen! Courtois også for den saks skyld. :)

Redigert av en moderator:
Vi kan skrive mye rart om Robben - at han er usympatisk er nok de fleste enige om.

Men, pokker så god. Så fantastisk god!

Har svært store problemer med å se at Costa Rica kan vinne denne kampen....selv om @Hvalrossen har drakta:mrgreen:

Så nær for Costa Rica! Ble Campbell snytt for straffe der? Så ikke skikkelig, så ut som et dytt i ryggen, så det var nok i grenseland. Costa Rica har virket like farlige som Nederland så langt i andre.

Ellers fin komedie å se Van Persie løpe i offside i flere sekunder imens han peker ned på skoen sin og hyler om å få ballen uten at pasningen kommer nettopp av denne grunn. :mrgreen:

Edit: Costa Rica nær igjen fra heading!

Edit 2: "Official: Angel Di Maria has a small tear in his thigh, and is out for the rest of the World Cup". Trist! :(

Redigert:
Poetisk at det blir stang ut fra et frispark vunnet via filming. :)

GOGO COSTA RICA!

Vi kan skrive mye rart om Robben - at han er usympatisk er nok de fleste enige om.

Men, pokker så god. Så fantastisk god!

Har svært store problemer med å se at Costa Rica kan vinne denne kampen....selv om @Hvalrossen har drakta:mrgreen:

@The Player: Har IKKE drakta; hvem i all verden har en CR-drakt? Synd at han er en usympatisk filmer, men (don't cite me; dette gjør vondt å skrive) er nok VMs beste foreløpig. Men for en kvalming!

@The Player: Har IKKE drakta; hvem i all verden har en CR-drakt? Synd at han er en usympatisk filmer, men (don't cite me; dette gjør vondt å skrive) er nok VMs beste foreløpig. Men for en kvalming!

Da beklager jeg @Hvalrossen - trodde du hadde den drakta også:D

....dessverre så er jeg også enig med deg i at Robben er VMs beste til nå....(det vrir seg i magen når jeg skriver det).

Dette er et klokkeforum, så jeg håper på gode svar: Hvorfor i all verden går matchklokken
så veldig langsomt i akkurat denne kampen? Har de ikke standard urverk (ETA?) i alle matchklokker?

30 nye grusomt langsomme minutter (håper alle blir langsomme!) gjenstår ...

Like før Van Persie tar ut bord og stol og setter seg til å spise kveldsmaten i offside. Hahaha. :mrgreen:

Edit: Stay classy Martins Indi.

Edit 2: Robben får frispark etter et skudd blir blokkert med rygg/skulder. Dømming fra øverste hylle dette her. :(

Edit 3. Robben den beste spilleren i VM?

OXBQcPa.gif

;)

Redigert:
Da beklager jeg @Hvalrossen - trodde du hadde den drakta også:D

....dessverre så er jeg også enig med deg i at Robben er VMs beste til nå....(det vrir seg i magen når jeg skriver det).

@The Player: Jeg skrev "don't cite"; jeg vil ikke vedkjenne meg dette når Messi avgjør VM-finalen ;)

15 (forhåpentligvis) lange 100-sekunders-minutter igjen ...

Eneste problemet: Holland vet nå at CR skyter straffene høyt.

Våt drøm: Robben bommer i straffekonk!

Edit: Sneijder har truffet metallet to ganger: det kan han jo fortsette med :)

Redigert:
Dette er noe av det sykeste jeg har sett! Stengene i Costa Rica sitt mål må ha sin egen tyngdekraft, dette er helt vilt! For ikke å snakke om ballmagneten i midten av målet med navnet Keylor Navas! :D

Oioioi jeg er så gira! Hjelper ikke at jeg har drukket en stor presskanne med kaffe og gomlet i meg en stor sjokoladeplate igjennom kampene i kveld heller. Hahaha :mrgreen:

Redigert:
Må poste denne tweeten fra Petter Veland:

"-Når jeg går ned på kne før kamp, ber jeg til Gud om å beskytte målet mitt, og at han setter en engel til å vokte hver stolpe. Keylor Navas".

Han har bumpet den flere ganger igjennom kampen, med god grunn. :D