Fotball-VM

Litt imponert av sønnen til Blind. Lenge før ballen går ser han at vP har hans plass og han beveger seg til
en uvant plass hvor ingen står, og så plutselig faller ballen ned der. Og så pent gjort å score.

Robben gjør slenger inn en solid søknad til Gullballen, dessverre. Gullkameraet har han jo allerede vunnet overlegent.

Edit: de burde kanskje bytte inn Marcelo: en defensiv katastrofe men veldig god offensivt.
 
Redigert:
oi-oi-oi så elendig. Kommer snart en brasiliansk landslagsdrakt på K/S. Slenger også inn en spansk landslagsdrakt med på kjøpet
 
Husk: Finalen spilles kl 21.00, såvidt jeg skjønner. Vi er blitt så vant til at kampene begynner kl 22.00, så en påminnelse kan være greit.

Sorry for spamming av tråden, men ny påminnelse. Jeg hadde planlagt dagen med tanke på at finalen gikk kl 22.00 ...

 
Redigert:
Håper på Tyskland, men håper virkelig at Messi får suksess. Hva med 5-4 til Tyskland? Ultradefensivt Argentina ligger bak med 10 mann, og Messi scorer 4 mål på raid gjennom hele banen :)
 
Enig der @Hvalrossen - heier på Messi & Tyskland.
Er det to forenlige interesser?

Håper for guds skyld på at vi slipper straffer og at det avgjøres på 90min
 
Redigert av en moderator:
Nå gjelder det!!!!!! Merker spenningen i Hvalrossens VM-studio; og så har jeg feil VM-ball :(



Edit: Godgutta Putin og Blatter ved siden av hverandre på tribunen.
 
Redigert:
Kvarter igjen. Lahm seiler vel opp som den som burde ha sjanse til Gullballen av disse.

Kjipt å avgjøre på straffer; håper det kommer coringer i 2 xo.
 
Palacio og Higuain. Helt fullstendig katastrofe, så dårlige at det ikke finnes ord. Aguero var nesten like elendig. Hvorfor byttet Sabella ut Lavezzi etter første omgang, skade? Messi hadde en godkjent kamp, tidvis kjempebra, men han ender vel opp med å få all skylden fra resultatseere, som vanlig. Argentina kunne lett ha vunnet, men marginene gikk Tysklands vei til slutt. Synes ikke de spilte bedre totalt sett, Argentina hadde minst like mange sjanser til å score. Men sånn er fotballen.

Palacio og Higuain burde nesten bare legge opp. Nesten ufattelig hvor drit de spilte.

Mascherano fortjener VMs beste spiller.
 
Å gi Messi gullballen er en katastrofe. Robben er vel den som fortjener den mest.