Fotball-VM

Vinner vm

Hvem tror dere der vinner? Jeg synes dette har vært et utrolig bra vm så langt, minus at England ble slått ut så tidlig, men hva kan man forvente når halve laget kommer fra en klubb uten vinnerkultur i nyere tid. Personlig håper jeg på enten Nederland, Belgia eller muligens også Tyskland.

Bare få Brasil raskest mulig ut. Syns de har vært heldige så langt, og kan ikke fordra David Luiz, den mest skitne spilleren i verden ved siden av pepe...

Har på følelsen at Colombia slår ut Brasil i kvarten. De ser rett og slett bedre ut. Colombia er laget mitt i år, selv om jeg satte 100kr på Belgia før mesterskapet.

Hummels har vært helt enorm i dette VMet, og banens beste i denne kampen så langt :D

Neuer fortjener nesten banens beste han også, den siste redningen i sluttsekundene var helt vannvittig. En av de mest kontrollerte og rolige reaksjonsredningene jeg har sett. :p

Brasil - Colombia blir vilt! Liker så godt Colombia, men må nok heie på Brasil i denne. :D

Må si jeg er litt skuffet over tyskernes prestasjoner i kampen. De slår ikke Colombia i semi'en sånn som de spilte idag!

Giroud tidenes dårligste innhopp? Dog liten tid å gjøre det på men det får da være grenser.

Giroud er da ikke den farligste spissen til vanlig heller, er han det? Men jeg er faktisk mer overrasket over hvor usynlig Loic Remy var. Så han ikke i det hele tatt etter han kom på, og han spilte vel lengre enn Giroud..

Veldig slapt innhopp av Giroud ja, han var alt for lat. Sto jo å dagdrømte i offside ved et par anledninger!

Synes i det hele tatt at Frankrike spilte alt for slapt fra og med 70' minutt gitt at de bare lå under med ett mål. At de kom så nær i sluttsekundene illustrerte godt hvor lite som skulle til når de virkelig ga på. Ville forventet mye mer "fight" i en kvartfinale i VM.

10 minutter til avspark mellom Colombia - Brasil nå. Tror dette kan bli en klassiker!

Neuer fortjener nesten banens beste han også, den siste redningen i sluttsekundene var helt vannvittig. En av de mest kontrollerte og rolige reaksjonsredningene jeg har sett. :p

Brasil - Colombia blir vilt! Liker så godt Colombia, men må nok heie på Brasil i denne. :D

Må si meg veldig enig i første kommentaren. Har tenkt endel MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL og
tatt på meg drakta likevel (like før målet). Vil ha noen vidoe-skype samtaler med generalsønnen
i Colombia ... 1-0. Nå blir det (enda mer) interessant!!!!

Edit 1: Hva i all verden gjør Brasil i HVITE kortbukser??

Edit 2: Brasil spiller ganske stygt/fysisk.

Redigert:
Giroud er da ikke den farligste spissen til vanlig heller, er han det? Men jeg er faktisk mer overrasket over hvor usynlig Loic Remy var. Så han ikke i det hele tatt etter han kom på, og han spilte vel lengre enn Giroud..

Spilte ikke han mye mindre enn Giroud? Overraskende dårlig av Frankrike, og særlig Giroud. Jeg må si at jeg hele tiden var redd når
Benzema fikk ballen, men det gikk bra til slutt. Det laget som slo Sveits 5-2; spiller de i sluttspillet???

Redigert: