Jepp, ikke akkurat en klassiker så langt. Dog fikk Costa Rica nettopp en mann utvist med rødt kort og må prøve å holde 1-0 de siste 20 minuttene med 10 mann. Ble plutselig litt mer spennende ihvertfall.![]()
@Hvalrossen Angående Robben straffen:
![]()
Jepp, ikke akkurat et sammenstøt av episke proporsjoner det der, slik Robben fikk det til å se ut. Nå kan det diskuteres at han burde fått tidligere, men... Synd at Mexico røk ut, liker dem veldig godt. Ville blant annet se flere episke målfeiringer fra Miguel Herrera!![]()
Godt Suarez fikk som fortjent. Har vel et oppvaskmøte med Liverpool etter VM i tillegg!
NÅ kan du legge deg ... med god samvittighet
Es geht!
Men hvor er Klose??
Ble nødt til å jobbe i kveld (samt å ta en oppløftende løpetur). I morgen skal jeg imidlertid benke meg klokken seks for å bivåne at Argentina gruser Sveits og at Messi fester grepet om toppscorer-tittelen.
Det er nemlig tvingende nødvendig for at jeg skal ha noe håp om å vinne tippekonkurransen på jobben. I tillegg ser jeg at det følgende bør skje:
* Brasil, Frankrike, Nederland og Argentina videre fra kvarten
* Brasil og Nederland til finalen etter at Nederland slår Argentina i en målrik batalje (trenger flere Messi-mål)
* Brasil vinner finalen, Argentina tar bronsefinalen og Messi putter et par mål til.
Sånn, da skulle tittelen (min altså) være sikret. Så lenge Neymar ikke blir toppscorer...
![]()
Ble nødt til å jobbe i kveld (samt å ta en oppløftende løpetur). I morgen skal jeg imidlertid benke meg klokken seks for å bivåne at Argentina gruser Sveits og at Messi fester grepet om toppscorer-tittelen.
Det er nemlig tvingende nødvendig for at jeg skal ha noe håp om å vinne tippekonkurransen på jobben. I tillegg ser jeg at det følgende bør skje:
* Brasil, Frankrike, Nederland og Argentina videre fra kvarten
* Brasil og Nederland til finalen etter at Nederland slår Argentina i en målrik batalje (trenger flere Messi-mål)
* Brasil vinner finalen, Argentina tar bronsefinalen og Messi putter et par mål til.
Sånn, da skulle tittelen (min altså) være sikret. Så lenge Neymar ikke blir toppscorer...
![]()