Forvirrende på nye tidssonen?!

Verktøylinje?

Poster jeg fra feil sted?
Jeg ser ingen verktøylinje i mitt skjermbilde.
Annet enn ikonene, additional options og posting permissions.
Hva gjør jeg galt?

Jeg ser den ikke i MSIE 8 eller Opera 9.64, Juice.

Editeringsmodus, er det noe spesielt man må initiere via noe skjult et eller annet sted...?

Jeg mener vinduet som dukker opp når man f.eks. trykker "Reply to thread". Syns det er rart du ikke ser den, da jeg også sitter på IE8. Kunne du tatt et screenshot av hvordan ditt "Reply to thread"-vindu ser ut?

Ok.. Forum Actions -> Forum settings -> Miscellaneous Options -> bytt fra "Basic Editor" til "Standard Editor"

Da dukker det opp flere formateringsmuligheter.

Kanskje noe å vurdere som std. for alle brukere ?

Ok.. Forum Actions -> Forum settings -> Miscellaneous Options -> bytt fra "Basic Editor" til "Standard Editor"

He-Hey..! Der ble det jo akkurat som på WUS. Sweet :mrgreen:

Juice: Liker denne oppgraderingen av forumet! :grin:

[video=youtube;an_8U-GDgwc]http://www.youtube.com/watch?v=an_8U-GDgwc[/video]

Og jammen ta, vi kan embedde videoer! ;)

Da dukker det opp flere formateringsmuligheter.

Kanskje noe å vurdere som std. for alle brukere ?

Denne er satt som standard for alle brukere, men det kan virke som om importerte brukere som standard settes til Basic Editor. Er dessverre ingen annen global switch som kan endre denne innstillingen i etterkant, men jeg skal lage en tråd om det.

Jeg har ytterligere et ønske (hurra) - jeg leser forumet fra flere PCer, som alltid har en tab åpen med Tidssonen, samt fra min iPhone. Tidligere var det slik at dersom jeg leste noe på én pc/browser/dings, ble det markert som lest også i en annen browsersession. Det ser ikke ut til å være tilfellet nå. Er dette mulig å gjennomføre med den nye softwaren, slik at man slipper åle seg gjennom innlegg man har lest tidligere når man bytter enhet/browser? :)

Takk for det :)

Slik jeg forstår det gamle systemet, ble hva som er lest og ikke lest lagret på forumets server, mens det nå blir lagret i en cookie hos brukeren, og dermed er avhengig av hvilken enhet eller browser man benytter.

Ansiktsburk...

Fy f...! Nå ler jeg så jeg griner her! Genialt morsom!:cool::cool::cool:

Jeg har ytterligere et ønske (hurra) - jeg leser forumet fra flere PCer, som alltid har en tab åpen med Tidssonen, samt fra min iPhone. Tidligere var det slik at dersom jeg leste noe på én pc/browser/dings, ble det markert som lest også i en annen browsersession. Det ser ikke ut til å være tilfellet nå. Er dette mulig å gjennomføre med den nye softwaren, slik at man slipper åle seg gjennom innlegg man har lest tidligere når man bytter enhet/browser? :)

Der var det fikset.

Genialt Juice :D

Ting begynner å falle på plass..!

Nå er mitt eneste gjenstående ankepunkt formateringen av tekst i Opera.
Den blir litt gærnt skalert.

Genialt Juice :D

Ting begynner å falle på plass..!

Nå er mitt eneste gjenstående ankepunkt formateringen av tekst i Opera.
Den blir litt gærnt skalert.

Sitter nå med en fersk innstallasjon av Opera 10.10, og her får jeg ikke problemet med formateringen som vises i ditt screenshot. Kan det dreie seg om et problem som ligger lokalt i din nettleser?

Jeg la inn en ny klokke i Galleriet, men klarte ikke endre overkriften til dagens dato. Skyldes det min datademens, eller er dette ikke mulig?