Hvis ikke Minuteman kan komme til Everest får Everest komme til Minuteman (fritt efter Koranen)
Grattis med gummi!!
Stilig det
Grattis med gummi!!
Stilig det
Det hadde jeg helt glemt. De brukte et av mine bilder tidlig i markedsføringen og kompensasjonen skulle være et produkteksemplar. Yeah right.
Ser bra ut, MM!![]()
Thank's.
Ja, det må jeg sannelig si er dårlig gjort. Mot meg også - nå fremstår jeg som den tosken jeg er her på forumet. Dette skal han sannelig få svi for. En gratis rem til deg og en til meg.
Er du fornøyd med din? Antar at du har brukt den litt og fått en fornemmelse av kvaliteten og om den gråner over tid.
Ser bra ut MM, ingenting i veien med Rolex på gummi.
+1, men så er jeg noe partisk
Ser mange likheter med RubberB- hvordan er tykkelsen og fleksibiliteten? Min RubberB kan oppleves noe stiv....
+1, men så er jeg noe partisk
Ser mange likheter med RubberB- hvordan er tykkelsen og fleksibiliteten? Min RubberB kan oppleves noe stiv....
Får si som Hopalong; Takk gud for at dette er et klokkeforum.
Åh gudskjelov og takk!
Men hvilket bilde er det de så har brukt? Er det et av de som brukes under den generelle beskrivelsen av de forskjellige Rolemodellene? Just curious...
Nei, jeg uttrykte meg litt uklart - noen gummireim fikk jeg aldri. Du er fortsatt først!![]()
Slik så hjemmesida ut for et år siden:
![]()