Forumets første på Everest

Hvis ikke Minuteman kan komme til Everest får Everest komme til Minuteman (fritt efter Koranen)

Grattis med gummi!!
Stilig det

Det hadde jeg helt glemt. De brukte et av mine bilder tidlig i markedsføringen og kompensasjonen skulle være et produkteksemplar. Yeah right.

Ser bra ut, MM! :)

Thank's.

Ja, det må jeg sannelig si er dårlig gjort. Mot meg også - nå fremstår jeg som den tosken jeg er her på forumet. Dette skal han sannelig få svi for. En gratis rem til deg og en til meg.

Er du fornøyd med din? Antar at du har brukt den litt og fått en fornemmelse av kvaliteten og om den gråner over tid.

Thank's.

Ja, det må jeg sannelig si er dårlig gjort. Mot meg også - nå fremstår jeg som den tosken jeg er her på forumet. Dette skal han sannelig få svi for. En gratis rem til deg og en til meg.

Er du fornøyd med din? Antar at du har brukt den litt og fått en fornemmelse av kvaliteten og om den gråner over tid.

Nei, jeg uttrykte meg litt uklart - noen gummireim fikk jeg aldri. Du er fortsatt først! :)

Åh gudskjelov og takk!
;)

Men hvilket bilde er det de så har brukt? Er det et av de som brukes under den generelle beskrivelsen av de forskjellige Rolemodellene? Just curious...

Gratulerer! Ser bra ut - men den enedlige dommen felles først ved armskudd - så ta gjerne et slikt også ;)

+1, men så er jeg noe partisk ;)

Ser mange likheter med RubberB- hvordan er tykkelsen og fleksibiliteten? Min RubberB kan oppleves noe stiv....

Får si som Hopalong; Takk gud for at dette er et klokkeforum.

+1, men så er jeg noe partisk ;)

Ser mange likheter med RubberB- hvordan er tykkelsen og fleksibiliteten? Min RubberB kan oppleves noe stiv....

Det var din bestilling av RubberB som trigget meg. Hadde tenkt tanken, men med din hjelp fikk jeg ut fingeren...

Jada, Mathfjeld, jeg vet at jeg kaster mer ved på bålet ditt nå;)

Et fantastisk resultat! Sort bezel og sort gummi blir bare rått! Skulle ønske jeg kunne brukt glide-claspen på min RubberB...

Mathfjeld og Hopalong: Jeg SER at dere tenker stygge tanker ;)

Åh gudskjelov og takk!
;)

Men hvilket bilde er det de så har brukt? Er det et av de som brukes under den generelle beskrivelsen av de forskjellige Rolemodellene? Just curious...

Slik så hjemmesida ut for et år siden:

IMG_0215.jpg

Nei, jeg uttrykte meg litt uklart - noen gummireim fikk jeg aldri. Du er fortsatt først! :)

Send en mail til dem, mulig de bare har glemt det. De har da lovet deg en rem, og rett skal være rett - det er jo ditt bilde. :)

Slik så hjemmesida ut for et år siden:

IMG_0215.jpg

JoLu: Som fotograf vil jeg anbefale deg å ikke gi deg på dette! Du har rettighetene til dine bilder, og hvis de bruker dem, skal det inngås en avtale mellom deg og dem om kompensasjon! Det er du som setter premissene, og om du tar til takke med heder og ære, er det din sak. Men en eller annen form for kompensasjon skal du ha.
Åndsverksloven er særnorsk, men også internasjonalt er det vanlig kotyme å kompensere fotografen!
Ikke gi deg!!!