Forsvunnet EON-sending *Oppklart*

Fortsatt ingen pakker dessverre. Den jeg har snakket med hos Bring vil heller ikke si om de er mistet, stjålet, forlagt eller annet. Bring sin sikkerhetsavdeling er visst også på saken. Vedkommende syntes situasjonen er litt rar. Jeg leverte inn noen pakker for jobben samtidig, og jeg føler litt at han beskylder meg for å selv være skyld i hendelsen(?:confused:)

Håper det snart blir en konklusjon. :)
Relativt vanlig/naturlig at de mistenker både avsender og mottaker i slike saker, dersom mottaker visste hvor pakkene skulle sendes fra. Rett og slett fordi det er muligheter for at det er de som har avtalt/tipset den utro tjeneren i posten. Mistanken økr sikkert når det skjer med to pakker sendt samtidig. Så lenge de holder seg høflig, er det bare å ignorere det. Du har dokumentasjon på at pakken er levert inn, de er sannsynligvis klar over at noe muffens har skjedd etter det allerede,

@Oyvindhl Kanskje vinner av auksjonen din burde møte deg F2F for overlevering inntil du finner ut hva som har skjedd med dine to andre pakker? Ikke noe særlig om dette skulle skjedd igjen for kjøper. Spesielt i en pågående forsvinningssak

• Liker
Reaksjoner: Consigliere
@Oyvindhl Kanskje vinner av auksjonen din burde møte deg F2F for overlevering inntil du finner ut hva som har skjedd med dine to andre pakker? Ikke noe særlig om dette skulle skjedd igjen for kjøper. Spesielt i en pågående forsvinningssak

Hei

Du tenker i forhold til den pågående auksjonen? Ja, det er jo klart et alternativ. Jeg har valgt TS som arena for denne auksjonen + at jeg kan levere på et annet postkontor. Skulle jo tro at det gikk fint, men man vet jo aldri. Jeg gjennomført en rekke auksjoner på klokkeriet og så og si alle er sendt EON på min regning. Aldri vært noe tull før nå. :(

• Liker
Reaksjoner: andersen
Hei

Du tenker i forhold til den pågående auksjonen? Ja, det er jo klart et alternativ. Jeg har valgt TS som arena for denne auksjonen + at jeg kan levere på et annet postkontor. Skulle jo tro at det gikk fint, men man vet jo aldri. Jeg gjennomført en rekke auksjoner på klokkeriet og så og si alle er sendt EON på min regning. Aldri vært noe tull før nå. :(
I alle fall kjedelig om noe blir borte i posten igjen og kjøper finner denne tråden i etterkant uten å ha fått beskjed

Hvorfor det egentlig?
Altså, åpenbart kjedelig om noe blir borte. Uansett. Men fordi posten har "mistet" en pakke så er risken stor for at også neste pakke blir mistet?

Hvorfor det egentlig?
Altså, åpenbart kjedelig om noe blir borte. Uansett. Men fordi posten har "mistet" en pakke så er risken stor for at også neste pakke blir mistet?
Jeg hadde i alle fall syns det var kjipt å handle av @Oyvindhl og funnet ut i ettertid at det var en utro tjener i posttjenesten der han sender fra. Nå vet jeg hva som har skjedd da jeg fikk dette forklart ettersom jeg vant en av hans auksjoner, og tok sjansen før jeg visste årsaken til de andre pakkene som var borte. Om han ønsker å forklare hva som hadde skjedd er opp til han selv, men kan si at det ikke var hans skyld.

Hei. Pakkene er ikke gjort rede for, men det var ikke posten sin skyld. Vet ikke om jeg skal si så mye om hendelsforløpet så lenge politiet ikke har utredet saken. :)
Ville jo sagt at saken ikke er oppklart så lenge pakkene ikke er funnet. Antar at saken er anmeldt og at politiet ser på saken i løpet av 2023...:(