Formel 1

Det er lite som tyder på regn for Hauger i alle fall

DFB003AE-9F77-44F1-931A-05BF946BBF06.jpeg
 
Håper på Leclerc, bør/skal vinne om det ikke regner, og etter et raskt søk på yr ser det kanskje ikke ut som det blir regn likevel under racet? Kan vel snu fort, så været blir en stor faktor her. Satser uansett på at Leclerc fikk ut den årlige krasjen i Monaco etter at han krasjet Niki Laudas Ferrari ;)
Spredte byger, 40 % sannsynlighet for regn i ettermiddag i følge meteofrance.com.
(Roquebrune siden meteofrance ikke oppgir sannsynligheter for utlandet)

1653811441804.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalse
Spennende frem til det ble tørt idealspor.
Hva Ferrari drev med mht. dekkstrategi må jo fuglene vite. Det kostet i hvert fall LEC seieren på hjemmebane.
 
  • Trist
Reaksjoner: Rød
Jobbet i går, så jeg så løpet i opptak sent i går. Skulle ønske de hadde startet litt tidligere, slik at det hadde vært litt mer usikkerhet rundt beste tidspunkt for bytte fra fullregn til im-dekk.
Kjedelig med Leclerc…
Men hyggelig for Checo da
 
Kjedelig med Leclerc i går. Men, jeg vet at Monaco har arrangert løp siden 1929, men banen er helt uegnet for dagens formel 1-biler. Er det mulig å bygge om banen (veien!) slik at det blir noen reelle forbikjøringssoner? Hvis ikke bør den ut av kalenderen.

Dette er køkjøring...
 
Kjedelig med Leclerc i går. Men, jeg vet at Monaco har arrangert løp siden 1929, men banen er helt uegnet for dagens formel 1-biler. Er det mulig å bygge om banen (veien!) slik at det blir noen reelle forbikjøringssoner? Hvis ikke bør den ut av kalenderen.

Dette er køkjøring...
Alonso klarte å terge på seg Hamilton greit igår ja..
 
Ricardo ferdig i McLaren? Mange tenker nok det.

Her var en litt meir nyansert artikkel rundt det .

Kan ikke tenke meg at han blir en sesong til hos Mclaren. Han har ikke levert og det ser ikke ut til at teamet har så mye mer tålmodighet igjen heller. Kanskje vi ser han i en Williams til neste år? Latifis dager burde vel være talte for lengst.
 
@GrimReaper Det er jo vanskelig å sei kor god Riccardo virkelig er med rett bil , men der ligger vel som nevnt i artikkelen litt av problemet . Han har en kjørestil som må passe bilen. Alsonso har jo slitt med lignende problem og vansker med tilpassing til nye biler .

Forøvrig tenker eg jo at kanskje vettel også er begynt å få nok etter kvert.
 
Frustrasjonen må jo være komplett for Sainz og Leclerc. Utrolig trasig at Ferrari ikke får til å levere en stabil motor når de er så raske. Gavepakke til Red Bull. Jeg trøster meg med at Russell ser ut til å få en P3.
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19, Ban og Labbos