Formel 1

Haha, der bommer du grovt. Liker red Bull, McLaren og Williams, og unnet Perez 2. Plass her. Tenker mest på at det må bli mer action for å få formel 1 mer opp i fremtiden.

Hehe, det var verdt forsøket på humor, selvom det falt litt flatt:ROFLMAO:

Ellers er jeg ikke uenig med deg ang banen nødvendigvis, men det var jo faktisk en del forflytning lenger ned i feltet. Det ble tidlig klart at det var lite å gjøre med Verstappen, synes produksjonen var alt for dårlig med å fokusere mer bakover i feltet da!
 
Hehe, det var verdt forsøket på humor, selvom det falt litt flatt:ROFLMAO:

Ellers er jeg ikke uenig med deg ang banen nødvendigvis, men det var jo faktisk en del forflytning lenger ned i feltet. Det ble tidlig klart at det var lite å gjøre med Verstappen, synes produksjonen var alt for dårlig med å fokusere mer bakover i feltet da!
Hadde et håp siden Bottas havnet så langt bak, men han sleit veldig med å krype oppover syns jeg. Er han så mye dårligere enn Hamilton?
 
Hadde et håp siden Bottas havnet så langt bak, men han sleit veldig med å krype oppover syns jeg. Er han så mye dårligere enn Hamilton?

Han har vel alltid vært bedre til å kjøre fort enn å kjøre forbi. Hadde vondt av han i går, og ellers. Med hvem som helst andre som team mate er jeg sikker på at han hadde hatt en VM-tittel
 
Han har vel alltid vært bedre til å kjøre fort enn å kjøre forbi. Hadde vondt av han i går, og ellers. Med hvem som helst andre som team mate er jeg sikker på at han hadde hatt en VM-tittel
Enig der, Nico fikk jo en. Derfor jeg gleder meg til neste år, håper Russel virkelig gir på.
 
  • Liker
Reaksjoner: Labbos
Ja han må vel sikre det han kan ha poeng . Får jo uansett en grid penalty .
Ja, men bare fem plasser. Vinner han sprinten i morgen så får han jo 3 poeng, så det kan ha vært lurt av Mercedes å gjøre motorbytte nå. Det var tydelig at noe ikke var helt på plass i Mexico.
 
Oooops. Har Ham sin drs vært i ulovlig posisjon? Visstnok møte nå

:oops::oops:
CF18780A-F280-4005-B7BF-E529E3977E9B.jpeg
 
Max er visst også muligens i trøbbel etter han gikk bort og tuklet med bilen til Ham etter kvalifiseringen i går. The drama...
 
  • Liker
Reaksjoner: Labbos
Max er visst også muligens i trøbbel etter han gikk bort og tuklet med bilen til Ham etter kvalifiseringen i går. The drama...

så videon i stad, temmelig uskyldig. Men RB hadde visst klagd inn vingen til merc en time før kvalik også. Er en video som tilsynelatende viser at merc er istand til å skyve en 85mm ball (øvre grense for åpning) gjennom florerer også, altså visste de at den ikke var i henhold. Uansett, den store vinneren her er Drive to Survive teamet:LOL:

edit:
Test av vingen https://streamable.com/9wzwqt

Max sjekker merc
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
så videon i stad, temmelig uskyldig. Men RB hadde visst klagd inn vingen til merc en time før kvalik også. Er en video som tilsynelatende viser at merc er istand til å skyve en 85mm ball (øvre grense for åpning) gjennom florerer også, altså visste de at den ikke var i henhold. Uansett, den store vinneren her er Drive to Survive teamet:LOL:

edit:
Test av vingen https://streamable.com/9wzwqt

Max sjekker merc


Blir spennende å se utfallet. Kan ikke se at Max gjør noe annet enn det Vettel har gjort i 10 år. Verre er det hvis det viser seg at Merc har ulovlig åpning på vinge vil jeg tro.

Edit: Etter å ha lest sporting code kan det faktisk hende at Max også får straff.
 
  • Liker
Reaksjoner: Labbos
Blir spennende å se utfallet. Kan ikke se at Max gjør noe annet enn det Vettel har gjort i 10 år. Verre er det hvis det viser seg at Merc har ulovlig åpning på vinge vil jeg tro.

Edit: Etter å ha lest sporting code kan det faktisk hende at Max også får straff.

Selv om jeg misliker Max intenst, så synes jeg det er tullete hvis han skal få en straff for dette. At FIA/Race Control kan bruke denne anledningen til å presisere reglene for parc ferme er helt greit. Men straff? Ikke i min bok.
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Kan det være tilfelle at Merc har kjørt med for stor åpning da? Det er jo åpenbart at sånt blir sjekket.