Fly/klokke-GTG på Kjeller på søndag!

Å sitte på i en Tiger Moth hadde vært noe gitt :)
Gidder du ta en liiiten sving innom Flesland? ;)

Neste år er det airshow på Sola, så da får du komme ned dit, så skal jeg ta deg med på tur ;)

Heisann!

Jeg har ikke mest å bidra med klokkemessig, men det hadde vært hyggelig å møtt dere å få oppleve å fly. Jeg er i Lillestrøm på dette tidspunktet så det hadde slik sett passet bra;)... om det er ledig plass, og invitasjonen står er jeg med:D

Bare å komme innom :)

Noen som har et rimelig pilotur tilsalgs?
Diveren er vel beregnet for høyt trykk og jeg redd for at den kommer til å eksplodere. Eller blir det implodere, mon tro?

Husk klokker da, folkens ;) Kan tenke meg at dagens tema blir pilotur..hehe. Men jeg kommer vel til å ta med Doxa'n og Electric Blue'n i tillegg til Speedy tenker jeg.

Jippii

Da jeg fikk høre av minuteman (fatter'n) at jeg fikk bli med på dette ble jeg bare superglad,:D jeg gleder meg så mye og håper at været er med oss :cool:

Noen som har plass i bilen fra Oslo på søndag? Send PM, blir belønnet med godt selskap i bilen :)

Hvis det klaffer med familien, kan du sitte på med meg. Men bare hvis du vil bli sett i en stygg, møkkete Volvo med flere barneseter enn du kan telle.

Husk klokker da, folkens ;) Kan tenke meg at dagens tema blir pilotur..hehe.

Det synes jeg er et glimrende tema. Spesielt med tanke på deltakerlisten. Er ikke sikker på om noen av oss har det. ;) ( selv om speedy er off the ground så tenker i hvertfal jeg på det som et sportsur noen fikk for seg å ta med i rommet)

Nå skal jeg ikke påstå å ha track på samlingen til alle sammen, men jeg vrir virkelig hjernen for å komme på pilotur. Frodo?

Men ta for guds skyld med noen klokker. Blir jo god tid på bakken.

Jeg er bare overlykkelig for at det ser positivt ut ang september! Fytti fela at jeg skal bort, men ser greit ut med tanke på swell i larvik, så jeg får prøve å fange noen bølger istedet... håper bare ikke det er for mye opplegg på den bursdagen....

Hvis det klaffer med familien, kan du sitte på med meg. Men bare hvis du vil bli sett i en stygg, møkkete Volvo med flere barneseter enn du kan telle.

Passer perfekt for meg som er så liten av vekst :)