Tror nok the avengers er utrolig bra. Etter nesten 100k stemmer på IMDB med et gjennomsnitt på 8,8 er nok denne garantert fin om du liker sjangeren. Gleder meg til å se den.
Tror nok the avengers er utrolig bra. Etter nesten 100k stemmer på IMDB med et gjennomsnitt på 8,8 er nok denne garantert fin om du liker sjangeren. Gleder meg til å se den.
Boondock Saints er jo en klassiker. Etter min mening en film man må se, oppfølgeren bør man derimot bare la ligge.
Boondock Saints er jo en klassiker. Etter min mening en film man må se, oppfølgeren bør man derimot bare la ligge.
Ellers
Lucky number slevin, så denne igjen for litt siden. Josh Hartnett har på seg en IWC Aquatimer Chono, Bruce Willis har på seg en Panerai av noe slag hvis jeg ikke tar helt feil.
Lock stock and two smoking barrels
Snatch
The Avengers var helt rå!
Må nevne The Prestige, regissert av Christopher Nolan. Alt den mannen tar i blir genialt bra! Filmen handler om to magikere i London på slutten av 1800-tallet som starter som venner, med ender opp som bitre konkurrenter. Christian Bale, Hugh Jackman og Michael Caine spiller strålende bra, og historien er meget velskrevet. En av mine absolutte favoritter!
Liker også The Adjustment Bureau meget godt. God underholdning, og en annerledes romantisk film. Fin å se med dame/kone/drage osv
Tror faktisk aldri jeg har kost meg like mye på kino som da jeg så The Adventures of Tintin. Denne må sees, rett og slett!