Denne er på +12sek på 2,5mnd.
Så antar at den ligger på +5sek per mnd jevnt.
Langt under det som er minstekravet!
Uslåelig for en automat å være!
Gleder meg til nye 9RA2 urverket!
Interessante betraktninger Alltid kult med det nyeste. Spør siden jeg ikke vet; tror du/ dere de kommer med en liknende klokke som sgba413 med det nye SD-verket? og hva vil det evt gjøre med utsalgsprisen tror dere?Hei folkens.
Idag kontaktet jeg min Grand Seiko AD og avbestilte bestillingen av SBGA413 (cherryblossom) vår versjonen i säsong kolleksjonen til GS.
Vis vedlegg 276597
Anledningen til dette er flere:
1. Jeg vil ha GS sin nye Springdrive urverk 9RA2.
I og med at jeg allerede har den forrige i min snowflake SBGA259.
2. Jeg ønsker å ha stål denne gangen og ikke titanium, ikke fordi jeg ikke trives med titanium lenka og den lette vekten på min SBGA259, men fordi jeg rett og slett vil ha et bredere spekter på min GS (springdrive) kolleksjon.
Vis vedlegg 276598
3. Jeg likte virkelig White Birch når den kom, men den ble ikke noe av nettopp pga av urverket.
Jeg samler kun Springdrive enn så lenge.
Om jeg har mulighet til å kjøpe klokken ved første levering i slutten denne mnd vet jeg dessverre ikke ennå.
Men ble fortalt at det finnes tilgjengelige klokker iaf. Så tar avgjørelse innom de nærmeste 10-12 dager.
Men den nye Birch SLGA009 skal i samlingen.
Vis vedlegg 276596
Interessante betraktninger Alltid kult med det nyeste. Spør siden jeg ikke vet; tror du/ dere de kommer med en liknende klokke som sgba413 med det nye SD-verket? og hva vil det evt gjøre med utsalgsprisen tror dere?
Her går det unna!
Artig at du deler med oss