Å samle på ett merke gir mening for meg. Det er en tråd her inne for tema på samlinger- veldig spennende lesing! Begynte en samling på pilot-ur, men endte opp med pilo-tur kun fra Omega...twistedFlott samling! Jeg opplever omegamani selv for tiden (mye knask på vei inn). Har aldri skjønt poenget med å bare fokusere på ett merke, men nå bare skjer det av seg selv. Ikke alt som er så lett å forstå![]()
....og jeg har herved kjøpt mitt første ur med gull..... I say no more..... suger bare på karamellen nå, og ser min slunkne kasse i nettbanken- men det føles syyyyyykt godtBryter TOTALT med samlingen min, men whatthef******
Blame it on the påskehare
![]()
Kom igjen! Bilder!
Jeg vet hvor du bor...![]()
Hei.....og jeg har herved kjøpt mitt første ur med gull..... I say no more..... suger bare på karamellen nå, og ser min slunkne kasse i nettbanken- men det føles syyyyyykt godtBryter TOTALT med samlingen min, men whatthef******
Blame it on the påskehare
![]()
Hei.
Ser du postet tråden kl 02.31 i natt...... regner da med at du handlet i rødvins-tåka der impulskontrollen sikkert da var lavere en den dagvåkne PerØ ??
Any Way....grattis.
Med 5,38 i promille er det sikker morsomt å handel på nett jaHihihi ja det stemmer det. Men avgjørelsen ble tatt tidligere på kvelden. Redselen for at uret skulle være solgt i dag, gjorde at jeg klinte til. Dollarkursen var også en sterkt medvirkende faktor! 5,38 gjør det morsomt å handle med USA.
I og med at det nyinnkjøpte uret ikke bryter med samlingen, så regner jeg med at det ikke er Speedmaster i gull du har kjøpt... Spennende.
Jeg gikk forøvrig også på en gullrelatert ebaysmell i natt. Tyrkisk selger med russisk Paypal-konto... ...lurer på om det går bra...
Med 5,38 i promille er det sikker morsomt å handel på nett ja![]()
Jeg gikk forøvrig også på en gullrelatert ebaysmell i natt. Tyrkisk selger med russisk Paypal-konto... ...lurer på om det går bra...
Paypal er komisk beskyttende for deg som kjøper, selger skal jobbe godt for å dra deg gjennom postkassa (uansett retning) dersom du betaler gjennom PayPal.
Selvsagt mulig å få til, men du har en ekstra sikkerhet.
Om du i tillegg har brukt mastercard har du enda et lag med beskyttelse da det er en svindelsdekning oppi der et eller annet sted også.