Familiebilde

Jeg hadde en Omega periode jeg også. På det meste hadde jeg fem stykker; 2 Piepan, 2 Speedyer og en Ranchero.
Angrer på at jeg solgte meg ned. Særlig Rancheroen...

Jeg kjenner meg godt igjen. Omega har bredden og historien som er addiktiv. Min forrige samling var vintage Omega- tenkte å gå motsatt vei denne gang og satse på nåtids-ur....vet ikke hva det neste blir. Begynner å lukte på andre merker.... Spennende tider ;)

Flott samling! Jeg opplever omegamani selv for tiden (mye knask på vei inn). Har aldri skjønt poenget med å bare fokusere på ett merke, men nå bare skjer det av seg selv. Ikke alt som er så lett å forstå :)
Å samle på ett merke gir mening for meg. Det er en tråd her inne for tema på samlinger- veldig spennende lesing! Begynte en samling på pilot-ur, men endte opp med pilo-tur kun fra Omega...twisted ;)

Og jeg gleder meg til å se bilder Tore! Og hva venter du inn????

Du må vente og se, unboxing kommer ;) Både nytt og gammelt. Ellers har jeg veldig lyst på en nydelig gammel SM300 som en finne jeg handlet med tidligere har, men ca 21000 blir alt for mye for meg nå etter alle innkjøpene i det siste. Har også for lite greie på SM300 prisnivå. Den er i alle fall 100% original og urørt. Kanskje noen andre her som er interessert? Send PM i så fall.

....og jeg har herved kjøpt mitt første ur med gull..... I say no more..... suger bare på karamellen nå, og ser min slunkne kasse i nettbanken- men det føles syyyyyykt godt ;) Bryter TOTALT med samlingen min, men whatthef****** :cool: Blame it on the påskehare ;)

....og jeg har herved kjøpt mitt første ur med gull..... I say no more..... suger bare på karamellen nå, og ser min slunkne kasse i nettbanken- men det føles syyyyyykt godt ;) Bryter TOTALT med samlingen min, men whatthef****** :cool: Blame it on the påskehare ;)

Kom igjen! Bilder!

Jeg vet hvor du bor... :p

Hei.
Ser du postet tråden kl 02.31 i natt...... regner da med at du handlet i rødvins-tåka der impulskontrollen sikkert da var lavere en den dagvåkne PerØ ??:p

Any Way....grattis.

Hei.
Ser du postet tråden kl 02.31 i natt...... regner da med at du handlet i rødvins-tåka der impulskontrollen sikkert da var lavere en den dagvåkne PerØ ??:p

Any Way....grattis.

Hihihi ja det stemmer det. Men avgjørelsen ble tatt tidligere på kvelden. Redselen for at uret skulle være solgt i dag, gjorde at jeg klinte til. Dollarkursen var også en sterkt medvirkende faktor! 5,38 gjør det morsomt å handle med USA.

I og med at det nyinnkjøpte uret ikke bryter med samlingen, så regner jeg med at det ikke er Speedmaster i gull du har kjøpt... Spennende.

Jeg gikk forøvrig også på en gullrelatert ebaysmell i natt. Tyrkisk selger med russisk Paypal-konto... ...lurer på om det går bra...

Hihihi ja det stemmer det. Men avgjørelsen ble tatt tidligere på kvelden. Redselen for at uret skulle være solgt i dag, gjorde at jeg klinte til. Dollarkursen var også en sterkt medvirkende faktor! 5,38 gjør det morsomt å handle med USA.
Med 5,38 i promille er det sikker morsomt å handel på nett ja :p:p:p

I og med at det nyinnkjøpte uret ikke bryter med samlingen, så regner jeg med at det ikke er Speedmaster i gull du har kjøpt... Spennende.

Jeg gikk forøvrig også på en gullrelatert ebaysmell i natt. Tyrkisk selger med russisk Paypal-konto... ...lurer på om det går bra...

Det nyinnkjøpte bryter i høyeste grad med samlingen, så derfor: Ikke speedy nei ;)
Du lever også farlig i disse dager skjønner jeg....men det går som regel godt for snille gutter vet du :)

Paypal er komisk beskyttende for deg som kjøper, selger skal jobbe godt for å dra deg gjennom postkassa (uansett retning) dersom du betaler gjennom PayPal.

Selvsagt mulig å få til, men du har en ekstra sikkerhet.

Om du i tillegg har brukt mastercard har du enda et lag med beskyttelse da det er en svindelsdekning oppi der et eller annet sted også.

Paypal er komisk beskyttende for deg som kjøper, selger skal jobbe godt for å dra deg gjennom postkassa (uansett retning) dersom du betaler gjennom PayPal.

Selvsagt mulig å få til, men du har en ekstra sikkerhet.

Om du i tillegg har brukt mastercard har du enda et lag med beskyttelse da det er en svindelsdekning oppi der et eller annet sted også.

Paypal stoler jeg ikke 5mm på... Det fant jeg ut da en selger i Storbritannia svindlet meg. Da satser jeg heller på kortselskapene.