Akkurat det jeg tenkte også! Kanskje Cellini moon for å slå flere fluer i et smekk?
Den er fin ja. Bare synd at den ikke kommer med brun skive?
Akkurat det jeg tenkte også! Kanskje Cellini moon for å slå flere fluer i et smekk?
TakkerFlott samling @Telemarkshelten! Du mangler dog en kronograf![]()
Du mangler Omega, så da er vel en Speedy et naturlig valgTakkerJa det er sant, mangler det. Har en ledig plass da så kanskje den må fylles med en kronograf
![]()
Speedy er en flott klokke. Blant Omega sine modeller har jeg siklet mest på Aqua Terra. Men når det kommer til kronograf tror jeg at jeg har funnet min "grail"; Zenith Cronometro. 43mm men føles mer som 42. Prøvde på armen hos Lervik for litt siden. Hadde ikke sett den før jeg tilfeldigvis så den i hyllen der. Helt rå klokkeDu mangler Omega, så da er vel en Speedy et naturlig valg![]()
Drit i Speedy, og gå for Zenithm- uten tvil!Speedy er en flott klokke. Blant Omega sine modeller har jeg siklet mest på Aqua Terra. Men når det kommer til kronograf tror jeg at jeg har funnet min "grail"; Zenith Cronometro. 43mm men føles mer som 42. Prøvde på armen hos Lervik for litt siden. Hadde ikke sett den før jeg tilfeldigvis så den i hyllen der. Helt rå klokkeBilde fra www. Vis vedlegg 54669
Drit i Speedy, og gå for Zenithm- uten tvil!
Dette er badass i mine øyneHvis en fyr som lever av å knuse andres neseben ikke er "badass", så lurer jeg på hva som kvalifiserer til benevnelsen i din verden?
Jeg ville ihvertfall ikke ønsket å ha hatt noe uoppgjort med den karen der.
Elsker patinaen på den hvite.Synes det var litt mye off topic, så her er et bilde av litt halv-gammelt spikerstål fra boksen min.
Vis vedlegg 55209
Takk, det er faktisk en 16550 fra ca 1987 - overgangsmodell mellom 1655 og 16570 fra perioden 1985-1989 med urverk 3085 (vs. 3185), kom også i flere (og sjeldnere) varianter se mer info her.Elsker patinaen på den hvite.16570?
Nydelig.
et lite knippe militærinspirerte
![]()