Familiebilde - Hva har dere i boksen?

Mye flott på de siste sidene!
Er ikke så mange år siden det var UHØRT å ha en samling med verdi på 1 million - nå er det jaggu blitt ganske vanlig! ;)
 
Drister meg ut med første post her :)
Min lille "automatic" familie med en quarts til høyre.

20220119_003617.jpg
 
5 klokker ikke alle har, men klassiske på sin måte, utenom SD er alle kjøpt nye av meg:
  • Radium Original: for en liten gjeng spesielt interesserte nerder, en fantastisk klokke, A40 fra første pilotproduksjon
  • SD 16660: triple six med matt skive som er gitt av dykkerfirma til Nordsjødykker og brukt til dette ved et utall oljeplattformer, urørt og nyservet
  • MN21: bruksklokka som tåler mer enn meg, og med kule historiske referanser som passer en passiv marineoffiser
  • 116509: jobb- og drømmeklokka, kjøpt i anledning fullførelse av mastergrad nr 3
  • Hulken: kona liker grønt og bruker denne som daily beater røffere enn enhver Nordsjødykker klarer!
Vis vedlegg 271997
Tok meg en lang reise som inkluderer 4444 innlegg på verdens beste klokkeforum for å bli happy:geek:
Sees snart.
Forstår at du er happy med den samlingen der G. Modeller som utfyller hverandre perfekt. Vil spesielt fremheve 16660 matt skive og 116509