To dager siden jeg tok bilde, men samlingen ser fremdeles slik ut
Usikker på om Seiko'en blir, men jeg trenger da en klokke med hvit skive
Usikker på om Seiko'en blir, men jeg trenger da en klokke med hvit skive
Forsøk på panoramashot av det som er i boksene akkurat nå. Mangler bare fruens dj samt diverse kvartsgreier. Tudoren er også hennes, men lenken passer til mitt håndledd for øyeblikket
Edit: innser at det ser ut som jeg har vaselig på linsen, men moderne teknologi presterer ikke på et høyere nivå i mine hender åpenbart.
![]()
WOW! Dette er en imponerende boks! @mushkin
5 Rolex'er + 1 Tudor!???IWC Pilot i gull er bare helt rå.. og 2 Omega klassikere samt legendebeater fra Seiko.
Men hva er den nederst helt til venstre? JLC? Og er det en Portuguese nederst til høyre i venstre boks??
Kunne du forresten vurdert å selge gullpiloten din?![]()
WOW! Dette er en imponerende boks! @mushkin
5 Rolex'er + 1 Tudor!???IWC Pilot i gull er bare helt rå.. og 2 Omega klassikere samt legendebeater fra Seiko.
Men hva er den nederst helt til venstre? JLC? Og er det en Portuguese nederst til høyre i venstre boks??
Kunne du forresten vurdert å selge gullpiloten din?![]()
Nederst til venstre er Girrard Perregaux 49850 og nederst til høyre i venstre boks er Stowa 1938 @GCSJ
![]()

Den til venstre er en Girard Perregaux og den til høyre er en Stowa 1938 (men hadde gjerne sett at det var dine forslag i stedet). Det sitter nok veldig langt inne å selge IWCen desverre. Alt i alt begynner det å bli mange keepers i boksen og jeg har ambisjoner om å ikke øke antallet så da blir det forhåpentlivis et økonomisk fornuftig år
![]()
Altfor mange ganger @MathfjeldFlott klase
Har du oversikt over hvor mange klokkebilder du har tatt på det fatet?![]()
Oppdatering! Where do we go from here?
![]()