Familiebilde - Hva har dere i boksen?

To dager siden jeg tok bilde, men samlingen ser fremdeles slik ut;)
Y23xxG0.png

Usikker på om Seiko'en blir, men jeg trenger da en klokke med hvit skive:eek:

Forsøk på panoramashot av det som er i boksene akkurat nå. Mangler bare fruens dj samt diverse kvartsgreier. Tudoren er også hennes, men lenken passer til mitt håndledd for øyeblikket :)

Edit: innser at det ser ut som jeg har vaselig på linsen, men moderne teknologi presterer ikke på et høyere nivå i mine hender åpenbart.

9b8Dp3V.png

WOW! Dette er en imponerende boks! @mushkin
5 Rolex'er + 1 Tudor!??? :mrgreen: IWC Pilot i gull er bare helt rå.. og 2 Omega klassikere samt legendebeater fra Seiko.
Men hva er den nederst helt til venstre? JLC? Og er det en Portuguese nederst til høyre i venstre boks??

Kunne du forresten vurdert å selge gullpiloten din? :D

Redigert av en moderator:
5 Rolex'er + 1 Tudor!??? :mrgreen: IWC Pilot i gull er bare helt rå.. og 2 Omega klassikere samt legendebeater fra Seiko.
Men hva er den nederst helt til venstre? JLC? Og er det en Portuguese nederst til høyre i venstre boks??

Nederst til venstre er Girrard Perregaux 49850 og nederst til høyre i venstre boks er Stowa 1938 @GCSJ :cool:

23684993.jpg

Den til venstre er en Girard Perregaux og den til høyre er en Stowa 1938 (men hadde gjerne sett at det var dine forslag i stedet :) ). Det sitter nok veldig langt inne å selge IWCen desverre. Alt i alt begynner det å bli mange keepers i boksen og jeg har ambisjoner om å ikke øke antallet så da blir det forhåpentlivis et økonomisk fornuftig år :)

Nederst til venstre er Girrard Perregaux 49850 og nederst til høyre i venstre boks er Stowa 1938 @GCSJ :cool:

23684993.jpg

HAHAHA.... impressive :) @acnorway Angret egentlig litt på Portuguese forslaget, for vet at chronografen har de to viserne vertikalt og ikke horisontalt på skiven.. Anyways, you won! Må skylde på uklart bilde.. :mrgreen: Skal lese meg opp litt mer!! ;)

Den til venstre er en Girard Perregaux og den til høyre er en Stowa 1938 (men hadde gjerne sett at det var dine forslag i stedet :) ). Det sitter nok veldig langt inne å selge IWCen desverre. Alt i alt begynner det å bli mange keepers i boksen og jeg har ambisjoner om å ikke øke antallet så da blir det forhåpentlivis et økonomisk fornuftig år :)

Dårlig gjettet av meg.. men uansett flotte klokker det også! :) @mushkin

Har full forståelse for at IWC'n er en keeper. Jeg får greie meg med min 3717 i stål så lenge! :D

Flott klase :)

Har du oversikt over hvor mange klokkebilder du har tatt på det fatet? :p

Flott klase :)

Har du oversikt over hvor mange klokkebilder du har tatt på det fatet? :p
Altfor mange ganger @Mathfjeld :)......Er jo blitt mitt favoritt bakteppe dette vettu :mrgreen:
Fin arbeidshøyde,samt god kontroll på lys og tre etg meg sølvplett gjør susen. Men ser nå kanskje at jeg må fornye meg noe etter 3 år med samme 'arena'.....