Familiebilde - Hva har dere i boksen?

Stemmer, her kjører vi klokker på benken, men får watchwinder med oppbevaringsboks til jul :)

Jeg er ikke fotograf nok til å gi klokkene den respekten de fortjener, men here goes:
P1010846.jpg

Treboksen:
P1010847.jpg

Lack und leder:
P1010848.jpg

P1010849.jpg

Takker, MM. Veldig glad i dem alle.
Men over til deg. DJ er nice, det samme er sub, men hvorfor velge - hørte jeg begge deler? Joda, det gjorde jeg! Du er jo i støtet, og et par transaksjoner til før nyttår trenger du vel ikke bry kona med.
Skulle hun mot formodning oppdage transaksjonene på konto, for hun bryr seg vel ikke om hva du har på hånden, innrøm at du var sinnsyk i gjerningsøyeblikket men at du er på bedringens vei ;)

Sinnsyk i gjerningsøyeblikket er mer treffende enn du aner.
Jeg har diagnosen hypoman, altså hakket før hypomani, så det blir ikke så mye bråk - hun vet hva dette innebærer og at det iblant handles/kjøpes over en lav sko.

Dæven døtte, Morini. Du har mye flott i boksene!

Har to klokker hos urmakeren, når de er tilbake skal jeg ta nye bilder, men her er hva som befinner seg i boksen om dagen.

P1010628.jpg

116710, 116610, 5513, 14060, Certina DS, Seiko Tuna MM300 og en Longines Flagship.
Hos urmakeren ligger det en Omega Chronostop Driver og en gammel Certina etter min far med stemmgaffelurverk.

Hahaha, den Seikoen er bare helt drøy kasse på, skjønner godt at den har kallenavn Tuna Can.
Flotte Rolexer! Liker veldig godt boksen også! :D