Familiebilde - Hva har dere i boksen?

Gode gamle Seamaster fikk komme tilbake etter den nylige stor-ryddingen i boksen. Fortsatt langt mindre penger enn før bundet i klokker, og fin sjanger-spredning: diver, chrono, dress og beater. :)

collection.jpg
 
Redigert:
IMG_5284.JPG

Rolex 1675 - Rolex 16520 - Linde Werdelin SpidoLite II Tech Green - Blancpain FF Ocean Commitment III - Blancpain FF Concept 2000.
Dårlig familiebilde, men om bildet er dårlig er klokkene desto bedre :). Aldri før har jeg vært så fornøyd med samlingen! Ikke en eneste klokke jeg egentlig har lyst å kvitte meg med.
 
Hva har jeg lært i 2018? Jo: selg kun en "primærklokke" etter minst et halvt år uten armtid.

Solgte min Planet Ocean og angret bittert bare noen uker etterpå. Heldigvis var kjøperen en GG her på forumet som kort tid etterpå gjorde den tilgjengelig igjen for salg. Nå er den hjemme igjen: med mine egne bruksmerker, uten økonomisk tap. Puuh.

Jeg får bare legge til en femte, ekstra "slot" i samlingen å stille flippesuget med. Disse er keepers.

collection.jpg
 
Redigert:
Hva har jeg lært i 2018? Jo: selg kun en "primærklokke" etter minst et halvt år uten armtid.

Solgte min Planet Ocean og angret bittert bare noen uker etterpå. Heldigvis var det til en GG her på forumet som kort tid etterpå gjorde den tilgjengelig igjen for salg. Nå er den hjemme igjen: med mine egne bruksmerker, uten økonomisk tap. Puuh.

Jeg får bare får legge til en femte, ekstra "slot" i samlingen å stille flippesuget med. Disse fire er keepers.

Vis vedlegg 127636
Liker begrepet «primærklokke»! Det gir assosiasjoner til primærbehov ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: speedieThomas